ایجاد بیش از ۹۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی لرستان

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان از ایجاد ۹۵۰ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، رضا وفایی با بیان اینکه تعهد بهزیستی لرستان برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت‌پوشش در سال گذشته ۲۸۰۰ شغل بوده است، افزود: با تلاش بهزیستی لرستان بیشتر از تعهدی که داده اشتغال ایجاد کرده و موفق شدیم در مجموع سال گذشته، سه هزار و ۲۵ شغل برای مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه برای ایجاد این تعداد اشتغال، ۲۲۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است ادامه داد: تعهد امسال بهزیستی استان برای ایجاد اشتغال دو هزار نفر است که تاکنون برای ۹۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان بیان کرد: کل اعتباری که برای اشتغال مددجویان در نظر گرفته شده، ۱۴۰ میلیارد تومان است که تاکنون از سوی بانک‌های استان، ۱۱ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وفایی با بیان اینکه ۱۴۱ نفر کارفرمایی و یک هزار و ۱۹۳ مورد خویش‌فرمایی هستند، گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، حق‌بیمه خویش‌فرمایی و کارفرمایی، جبران عدم کارایی معلولان را بهزیستی استان پرداخت می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان بیان کرد: این تسهیلات در حوزه‌های کشاورزی، دامداری، صنعت، خدمات و گردشگری به متقاضیان پرداخت شده است.

کد خبر: 64623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =