طرح جایگزینی ۸۵ هزار کامیون، اتوبوس و مینی‌بوس فرسوده به تصویب رسید

طرح جایگزینی ۸۵ هزار دستگاه کامیون و کِشنده بالای ۱۰ تن، اتوبوس و مینی‌بوس فرسوده در شورای اقتصاد به تصویب رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، در نهمین جلسه شورای اقتصاد که به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد با اجرای چند طرح وزارتخانه‌های صمت، راه و شهرسازی، اقتصاد و نیرو موافقت شد.
در این جلسه درخواست مشترک وزارتخانه‌های صمت و راه و شهرسازی تحت عنوان طرح جایگزینی ۸۵ هزار دستگاه کامیون و کشنده بالای ۱۰ تن، اتوبوس و مینی‌بوس فرسوده بررسی و پس از ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی از برآورد تعداد، انواع خودروها، میزان و حداکثر صرفه‌جویی سوخت مصرفی در صورت اجرای طرح، با این درخواست موافقت شد.
در این نشست درخواست وزارت امور اقتصادی و دارایی با عنوان «تعرفه شرکت‌های معتمد ارائه‌کننده خدمات مالیاتی» مطرح شد که پس ارائه گزارش و توضیحات رئیس سازمان امور مالیاتی، این درخواست به تأیید رسید.
طرح احداث ۱۵ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی درخواست وزارت نیرو در این جلسه بود که پس از بررسی و تشریح ضرورت‌های اجرای طرح برای تامین برق مورد نیاز کشور، به تصویب رسید.
استفاده از تسهیلات مالی خارجی (فاینانس) برای تجهیز آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تهران از دیگر مصوبات این جلسه بود که پس ارائه گزارش دستگاه مربوطه به تصویب رسید.

کد خبر: 64371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =