هزینه سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی رایگان می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران از رایگان شدن هزینه سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: در آیین نامه جدید اجرای حمل و نقل دانش‌آموزان مصوبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ در ۶ بند مطالبی مربوط به دانش آموزان استثنایی ذکر شده است؛ از جمله ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان سرویس دانش آموزان استثنایی، مناسب سازی ناوگان حمل و نقل دانش آموزان استثنایی، استفاده از مراقبان خاص برای جابجایی این دسته از دانش‌آموزان و همچنین اختصاص هزینه رایگان برای سرویس مدرسه دانش آموزان استثنایی.

معاون عمرانی فرمانداری تهران گفت: در آئین نامه هیات وزیران نیز در خصوص اختصاص بودجه حمل و نقل دانش آموزان استثنایی گفته شده و طبق مصوبه شورای شهر هم به این موضوع پرداخته شده و بر رایگان بودن هزینه سرویس دانش آموزان استثنایی تأکید شده است.

او با بیان این مطلب که بنابر جلساتی که با شورای شهر و شهرداری تهران برگزار شد مصوب شد که سرویس مدارس برای تمامی مدارس استثنایی رایگان شود گفت: بر طبق مصوبات باید شهرداری بودجه مناسب را در این زمینه اختصاص دهد.

بشیری در خصوص زمان اجرایی شدن این مصوبه گفت: تمام تلاش ما این است که به زودی تمامی سرویس‌های مدارس دانش آموزان استثنایی رایگان شود که این مهم دقیقاً مطابق آئین نامه جدید هیأت وزیران، مصوبه شورای شهر و تائید فرمانداری تهران است.

کد خبر: 64365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =