برگزاری دوره آموزشی ارتقا سواد سلامت دوره سالمندی ویژه بازنشستگان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی

دوره آموزشی ارتقا سواد سلامت دوره سالمندی با حضور جمعی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش در سالن همایش‌های اداره کل تامین‌اجتماعی استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خراسان شمالی، این دوره آموزشی ویژه سالمندان تحت پوشش دارای بیماری‌های قلبی و عروقی و با هدف افزایش دانسته‌ها و آگاهی بازنشستگان و مستمری‌بگیران و خانواده‌های آنان با بیماری‌های قلبی و عروقی، روش‌های پیشگیری و درمان و نحوه حمایت از سالمندان مبتلا برگزار شد.

در این دوره آموزشی ابتدا مدیرکل تامین‌اجتماعی استان با تقدیر از همراهی مخاطبان، ارتقا سلامت، پیشگیری و درمان بیماران تحت پوشش را یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران سازمان در کنار مسائل معیشتی عنوان کرد و افزود: سازمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان متولی برقراری امنیت اجتماعی خانواده‌های تحت پوشش، موضوع افزایش دانسته‌های سلامت محور سالمندان تحت پوشش را اولویت اساسی خود می‌داند و هدف ازین دست برنامه‌های آموزشی نیز کاهش ریسک ابتلا به بیماری و بعد از ان درمان سریع بیماران است.

در ابتدای این برنامه ارائه خدمات درمانی سرپایی، تست قند و کنترل فشار خون و ثبت در پرونده سلامت شرکت‌کنندگان با حضور کادر درمانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان انجام شد.

کد خبر: 63850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =