شرکت بیش از ۳ هزار دانش‌آموز بوشهری در طرح ملی مهارت

مدیرکل آموزش و فنی حرفه‌ای استان بوشهر گفت: در طرح ملی تابستانه مهارت با برگزاری ۲۰۱ دوره مختلف آموزشی، سه هزار و ۴۵ دانش‌آموز شرکت کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالمجید دراهکی با بیان این مطلب گفت: در این طرح ملی که از ۱۵ تیر لغایت ۱۵ شهریور ماه در استان بوشهر برگزار شد، شاهد استقبال بی‌نظیری از حضور دانش‌آموزان بودیم.

وی افزود: دانش‌آموزان استان بوشهر در مجموع ۲۲۳ هزار و ۷۲۸ نفر ساعت دوره‌های مختلف آموزشی فنی و حرفه‌ای را در این طرح تابستانه طی کردند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای بوشهر بیان کرد: این طرح مختص نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله بوده و تمامی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و بخش خصوصی این استان میزبان اجرای این طرح بودند.

دراهکی ادامه داد: مشاوره و هدایت آموزشی، آشنا کردن جوانان و نوجوانان با مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای، توانمند سازی اقتصادی، سرمایه گذاری علمی و توسعه و تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی از عمده‌ترین اهداف آموزش مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای به دانش آموزان در فصل تابستان و در قالب این طرح است.

وی بیان کرد: این طرح به شکل ملی و در کل کشور برگزار و بابت اجرای دوره‌های آموزشی در طرح "ملی تابستانه مهارت" هیچ گونه وجهی از دانش‌آموزان دریافت نشد.

کد خبر: 63800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =