خدمت‌رسانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کرمانشاه به زائران ابا عبدالله الحسین(ع)در سه موکب

مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه با برپایی سه موکب در شهرستان‌های ماهیدشت، بیستون و اسلام‌آباد غرب به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، با توجه به برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی‌های منظم به منظور ارائه خدمت به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی عظیم زائران سرور و سالار شهیدان، مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه با برپایی سه موکب در شهرستان های ماهیدشت، بیستون و اسلام آباد غرب تلاش داشته در مسیر خدمت‌رسانی به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی سهیم باشد.

بر اساس این گزارش مواکب مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه در شهرستان‌های ماهیدشت، بیستون و اسلام آباد غرب از هشتم شهریور ماه، با حضور مدیر درمان، معاونان، مقامات سیاسی و محلی استان، فعالیت و ارائه خدمات به زائرین را آغاز کرد که این خدمات تا هجدهم شهریور ماه و بازگشت همه زائران از کشور عراق ادامه خواهد یافت.

خدماتی که در این موکب‌ها ارائه می‌شود عمدتاً خدمات درمانی و تامین دارو است. اما خدمات دیگر از قبیل پذیرایی (شربت ، چایی، آبمیوه ، شیرینی و میان وعده غذایی)، اسکان موقت و ... نیز به زائران ارائه می‌شود.

دستگاهای اجرایی صندوق بیمه روستایی و عشایری، سازمان انتقال خون و اداره اوقاف و امور خیریه نیز در این موکب ها مشارکت و فعالیت دارند.

کد خبر: 63655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =