آموزش رایگان ۱۴ رشته مهارت‌آموزی به کودکان کار در مراکز پویاشهر

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به تنوع خدماتی که در ۳۴ مرکز پویاشهر پایتخت ارائه می‌شوند، گفت: در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در ۱۴ رشته مهارت و حرفه‌آموزی با هدف توانمندسازی کودکان کار و خیابان در مراکز پویاشهر به شکل رایگان کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، احمد احمدی صدر با بیان اینکه تمامی خدماتی که در پویاشهر ارائه می‌شوند رایگان است، گفت: این خدمات با هدف توانمندسازی کودکان کار و در معرض آسیب های اجتماعی و به ویژه خانواده‌های این گروه از جامعه با محوریت مهارت و حرفه‌آموزی برپا می‌شوند.

او در تشریح عناوین این کلاس‌های آموزشی گفت: کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی در ۱۴ رشته از جمله صنایع دستی، نقاشی، گلدوزی، آرایشگری، خیاطی، چرم دوزی، بافتنی، قالیبافی، کامپیوتر، مکانیکی پیشرفته، تئاتر، نویسندگی، بازیگری و آرایشگری برگزار می‌شوند.

احمدی صدر افزود: از زمان اجرای این طرح تاکنون تعداد قابل توجهی از کودکان کار یا اعضای خانواده آنها مهارت و حرفه‌ای کسب کرده‌اند و تعداد قابل توجهی نیز توانمند شده‌اند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان افزود: در کنار اجرای برنامه‌های آموزشی، فعالیت‌هایی همچون تهیه اقلام بهداشتی و بسته های معیشتی، تامین هزینه‌های درمان، ثبت نام در مدارس و سوادآموزی نیز در این مراکز در حال ارائه است.

کد خبر: 63064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =