افزایش ۶۳ درصدی پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون در زنجان

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان از افزایش ۶۳ درصدی پرداخت تسهیلات این بانک در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمد سینافر گفت: ظرف چهار ماهه امسال بیش از ۱۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان در این استان پرداخت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۳ درصد رشد دارد.

وی افزود: طی این مدت میزان ضمانت‌نامه‌های بانکی صادره در استان نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۱۰ درصد رشد داشته است.

سینافر به تسهیلات پرداخت شده طی این مدت اشاره کرد و گفت: شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان طی یک سال گذشته بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج، نزدیک ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی، ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری، نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد و ۵۸۲ میلیون تومان تسهیلات به افراد تحت پوشش بهزیستی پرداخت کردند.

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان بیان کرد: بانک توسعه تعاون تنها بانک تخصصی بخش تعاونی کشور به عنوان یک بانک دولتی توسعه ای – تخصصی و تنها حامی بخش تعاون که به استناد بند (و) ماده ۹ قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ابلاغی مقام معظم رهبری در جهت ارتقای ظرفیت و توانمندی‌های بخش تعاون در اقتصاد کشور ایجاد شده، در تلاش است تا با توسعه کسب و کار تعاونگران زمینه ایجاد اشتغال و افزایش تولید و خلق ارزش در استان را فراهم آورد.

وی ارتقای ظرفیت و توانمندی‌های بخش تعاون با هدف افزایش سهم این بخش در اقتصاد ملی و فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه مشارکت مردم در قالب تعاونی‌ها در فعالیت‌های اقتصادی را از ماموریت‌های بانک توسعه تعاون برشمرد.

سینافر افزود: بانک توسعه تعاون در راستای تحقق تکالیف قانونی خود با حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط بخش تعاون و همچنین مشارکت فعال در طرح‌های ملی اشتغال روستایی و عشایری و فراگیر نقش بسزا و موثری در ایجاد اشتغال و حمایت از تولید ملی ایفا می کند.

کد خبر: 62860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =