باید قدردان فرصت خدمت به ذی‌نفعان تأمین اجتماعی باشیم

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جمع تعدادی از همکاران بازنشسته این سازمان گفت: فرصت خدمت به ذی‌نفعان سازمان، نعمتی است که باید قدردان آن باشیم.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی در مراسم تجلیل از همکاران بازنشسته این سازمان که همزمان با هفته تأمین‌اجتماعی برگزار شد، بیان کرد: در سازمان تأمین‌اجتماعی مفتخر به خدمت‌رسانی به حدود ۴۶ میلیون نفر از هموطنان هستیم و فرصت خدمت به ذی‌نفعان سازمان، نعمتی است که همه ما باید قدردان آن باشیم.

او افزود: خدمت خالصانه کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی به مردم که هم در معیشت مردم و هم در دوران گرفتاری مثل بیماری و بیکاری که ناپایداری در زندگی به‌وجود می‌آید، قابل درک است و تأثیر خدماتی که همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی به جامعه ارائه می‌دهند در دنیا و آخرت نصیب همکاران سازمان می‌شود و امیدواریم کارکنان شاغل سازمان نیز مسیر خدمت و تلاش همکاران بازنشسته را با جدیت ادامه دهند.

موسوی ادامه داد: در بهره‌مندی از ظرفیت‌های بازنشستگان در داخل سازمان و در نظام حکمرانی تأمین‌اجتماعی کاستی‌هایی وجود دارد و باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم تا از ظرفیت همکاران استفاده کنیم. در برنامه هفتم توسعه نیز رویکردهای خوبی در استفاده از ظرفیت بازنشستگان مورد توجه قرار گرفته است که امیدوارم به سرانجام برسد و با این نگاه نوین، از ظرفیت عظیم بازنشستگان بهره ببریم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در حوزه منابع انسانی باید برنامه مشخص و منسجمی برای تکریم بازنشستگان و استفاده از تجربیات این عزیزان داشته باشیم. یکی از مؤلفه‌های اساسی تحول کشور استفاده از ظرفیت‌ها و تجربیات بازنشستگان و پیشکسوتان است و باید این ظرفیت‌ها را به کار ببندیم. شما در دوران اشتغال زحمات زیادی را تحمل کردید و خانواده‌های همکاران نیز متحمل زحماتی شدند و سختی کار همکاران به خانواده‌ها نیز منتقل شده است که از زحمات و تلاش‌های خانواده همکاران بازنشسته نیز سپاسگزاری می‌کنم.

ابوالفضل عفت‌نژاد، معاون منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم با تأکید براین‌که خدمت به همکاران بازنشسته مایه افتخار است، گفت: رسم خوبی در سازمان تأمین‌اجتماعی وجود دارد که در هفته تأمین‌اجتماعی، مراسمی برای تقدیر از همکاران بازنشسته برگزار می‌شود.

او افزود: تکریم همکاران شاغل و بازنشسته را بر خود فرض می‌دانیم در تمام تصمیمات سعی می‌کنیم که منطبق بر همین رویکرد قدم برداریم و در خدمت‌رسانی به کارکنان سازمان نیز همکاران بازنشسته را که سنوات خدمت خود را در این سازمان و برای خدمت به مردم سپری کرده‌اند، مقدم می‌دانیم.

کد خبر: 62206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =