استقبال ۲۲ هزار کارفرما از طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای تأمین اجتماعی

حمیدرضا عابدی، معاون امور اجرائیات و بازرسی اداره‌کل وصول حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی گفت: براساس آخرین آمارهای مربوط به اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای تا هفته گذشته حدود ۲۲ هزار نفر از جامعه کارفرمایان برای استفاده از بخشودگی جرائم مربوط به حق بیمه از این طرح استقبال کرده و به عبارتی مشارکت داشته‌اند.

عابدی در گفت‌گو با آتیه آنلاین افزود: طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان که از طرف سازمان تأمین اجتماعی از اول خرداماه آغاز شده تا پایان مردادماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: داده‌های مربوط به طرح مذکور به این معنی است که در ماه اول اجرای این طرح تعداد ۲۲ هزار کارفرمای برای بهره‌مندی از مزایای طرح، مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

عابدی با اشاره به اینکه این بخش از کارفرمایان امکان استفاده از مزایای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای را خواهند داشت، بیان کرد: در راستای اجرای طرح مورد اشاره، سیستم به صورت الکترونیکی تمام شروط لازم جهت بهره‌مندی کارفرمایان را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت داشتن شرایط لازم براساس مصوبه هیأت وزیران، امکان استفاده از مزایای بخشودگی برای کارفرمایای مشارکت‌کننده در طرح فراهم خواهد شد.

استقبال ۵۸ هزار کارفرما برای بهره‌مندی از مزایای طرح بخشودگی جرائم در سال ۱۴۰۰

معاون امور اجرائیات و بازرسی اداره‌کل وصول حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی گفت: آمارها حاکی است در آخرین دوره اجرای طرح بخشودگی جرایم مربوط به سال ۱۴۰۰، تعداد ۵۸ هزار کارفرما برای بهره‌مندی از مزایای این طرح اعلام حضور کرده و از آن استقبال داشتند.

او بیان کرد: با توجه به استقبال کارفرمایان در مدت یک ماهه اجرای طرح در سال جاری و تجربه رشد آمار کارفرمایان خواهان استفاده از مزایای طرح بخشودگی جرائم در مدت باقیمانده، به طور قطع نسبت به دوره‌های قبل، استقبال بیشتری را شاهد خواهیم بود.

عابدی ادامه داد: اجرای طرح مذکور را باید از مزایای ایجاد شده برای جامعه کارفرمایی دانست که توسط دولت سیزدهم و سازمان تأمین اجتماعی محقق شده است.

به گفته او، اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان با مصوبه هیأت وزیران از ابتدای خرداد ماه اجرایی شده و تا پایان مدت سه ماهه در آخر مرداد ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

عابدی اضافه کرد: برنامه اجرایی، نرم‌افزار مربوطه و بخشنامه مرتبط با طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای از ابتدای عملیاتی‌کردن طرح در اختیار کارفرمایان قرار گرفته و البته تبلیغات مربوط به اجرای آن نیز تا حد امکان در رسانه‌ها انجام شده است.

او بیان کرد: امیدواریم جامعه کارفرمایی از فرصت مزایای طرح بخشودگی جرائم استفاده لازم را داشته باشند و این طرح زمینه برطرف شدن بخشی از مشکلات جامعه کارفرمایی را فراهم آورد.

کد خبر: 61690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =