تشکیل دبیرخانه خلاقیت سازمان تأمین اجتماعی

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی، با اعلام تشکیل دبیرخانه خلاقیت سازمان تأمین اجتماعی در روز پایانی نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ این رویداد را سرآغازی برای ایجاد تعامل گسترده تأمین اجتماعی با شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان مذکور بیان کرد.

دامون خدابنده در آیین اختتامیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۲۳)، با بیان اینکه بحث فعالیت استارت‌آپ‌ها چندین سال است که در کشور مطرح است، افزود: در این نمایشگاه علاوه بر رویکرد معرفی توانمندی‌های سازمان در حوزه خدمات الکترونیک، شناسایی فعالیت استارت‌آپ‌ها به منظور توسعه خدمات فناوری اطلاعات مورد نظر بود.

وی ادامه داد: براین اساس در چند روز گذشته حدود ۴۰ تا ۵۰ فعال حوزه استارت‌آپ نسبت به معرفی خدمات خود به تأمین اجتماعی اقدام کردند و بررسی فعالیت حدود ۱۰۰ استارت‌آپ دیگر در نوبت بررسی قرار دارد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی، بیان کرد: این نمایشگاه نقطه آغازی برای اجرای مبحث دبیرخانه خلاقیت سازمان تأمین اجتماعی است و درنظر است تا هر ۱۵ روز یکبار جلساتی با حضور فعالان حوزه استارت‌آپ که محصولات آنها منطبق بر فعالیت تأمین اجتماعی است، برگزار شود و در صورت صلاحدید امکان همکاری سازمان با این شرکت‌ها به وجود آید.

خدابنده با اشاره به طراحی وب‌سایتی برای معرفی فعالیت شرکت‌های استارت‌آپ، گفت: از این لحظه به بعد تمامی این شرکت‌ها در سراسر کشور می‌توانند محصولات خود را در این سایت معرفی کنند.

او افزود: به این ترتیب، با درنظر گرفتن زمان‌بندی لازم امکان ملاقات‌های حضوری و مجازی برای داوری محصولات این شرکت‌ها فراهم شده و براساس نیازمندی‌های حوزه فناوری اطلاعات و با توجه به مدل تعاملی مورد نظر سازمان، امکان همکاری با این شرکت‌ها میسر می‌شود.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی، ابراز امیدواری کرد: این حرکت نقطه روشن و سرآغازی باشد برای استفاده حداکثری از شرکت‌های دانش‌بنیان و پیشروی به سمت اقتصاد دیجیتال، نظام سلامت هوشمند، بیمه الکترونیک و سایر مباحث تأمین اجتماعی.

کد خبر: 61664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =