مزایای خدمات الکترونیک تامین‌اجتماعی

ابراهیم حسینی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران گفت: تسریع ارائه خدمات، گسترش امکان استفاده از خدمات غیرحضوری و رشد راندمان سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات به گروه‌های مختلف تحت پوشش از مزایای توسعه فناوری محسوب می‌شود.

حسینی، امروز ششم تیرماه در حاشیه بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ تهران در گفت‌وگو با آتیه آنلاین بیان کرد: با ادامه هوشمندسازی و توسعه خدمات غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی، در آینده نزدیک خدمات بسیار بهتر و باکیفیت تری توسط این نهاد بیمه‌ای به ذینفعان ارائه خواهد شد.
او در ادامه اضافه کرد : سازمان تأمین اجتماعی با حضور در این دوره از نمایشگاه الکامپ، مجموعه‌ای از کارنامه خدمات حوزه بیمه‌ای، درمانی و بازنشستگی ارائه شده به جامعه تحت پوشش را به بازدیدکنندگان ارائه داده است.
وی همچنین تاکید کرد: این حضور همچنین آشنایی مخاطبان و ذینفعان سازمان تامین اجتماعی را با مزایای خدمات غیرحضوری، الکترونیک و خدمات حضوری این نهاد بیمه‌ای را موجب می‌شود.

حسینی توضیح داد: از لحاظ آگاهی گروه‌های مختلف مخاطبان از مجموعه عملکرد سازمان تامین اجتماعی، مشارکت در نمایشگاه‌هایی مانند الکامپ بسیار موثر خواهد بود.
او در ادامه افزود: برگزاری نمایشگاه الکامپ و مشارکت تامین اجتماعی در آن، زمینه ارتباط مستقیم مخاطبان، ذینفعان و بیمه‌شدگان را با این سازمان برقرار کرده است و این مهم را باید مزیت این مهم دانست.
حسینی گفت :جامعه کارفرمایی به دلیل ارتباط گسترده با سازمان تامین اجتماعی در مواردی مانند ارسال لیست حق بیمه، امکان رفع مشکلات این حوزه را با حضور در سالن سازمان تامین اجتماعی خواهند داشت.
وی تاکید کرد: این در حالی است که کارهایی مانند ارسال لیست حق بیمه کارفرمایان به صورت کامل در قالب الکترونیک به این سازمان ارسال می‌شود.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران ادامه داد: مدیران و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی نیز با حضور در نمایشگاه الکامپ امکان آگاهی از مشکلات حوزه فناوری از طرف بازدیدکنندگان و ذینفعان را خواهند داشت تا با جمع‌آوری این اطلاعات، راهکارهایی برای توسعه و ارتقا خدمات فناوری در تامین اجتماعی اندیشیده شود.
وی بیان کرد :امیدواریم توسعه فناوری اطلاعات سازمان در سازمان تامین اجتماعی زمینه رشد بیشتر و بهتر خدمات پرتعداد این سازمان به جامعه تحت پوشش را فراهم خواهد کرد.
حسینی ادامه داد: حتما روند خدمات الکترونیک و غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی امکان رشد مجموعه خدمات این سازمان را به دنبال داشته باشد.

کد خبر: 61594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =