رشد ۸ درصدی پوشش بیمه تامین‌اجتماعی در استان ایلام

مدیرکل بیمه تامین‌اجتماعی استان ایلام از رشد هشت درصدی پوشش بیمه تامین‌اجتماعی در استان ایلام طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی اشرف تابانی گفت: در حال حاضر ۹ شعبه دائم، دو شعبه غیردائم و دو شعه اقماری بیمه تامین‌اجتماعی با ۲۵۴ پرسنل مشغول خدمات‌رسانی به مردم استان ایلام هستند.

وی با بیان اینکه ۱۱۱ هزار بیمه شده اصلی در استان ایلام وجود دارد و بیش از ۲۰ هزار پرونده بازنشسته در تامین‌اجتماعی استان ایلام فعال است گفت: در مجموع ۳۱۱ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی هستند، ضریب پوشش بیمه‌تامین اجتماعی در استان از ۴۸ درصد در سال ۱۴۰۰ به ۵۲.۵ درصد در سال گذشته رسیده است.

مدیرکل بیمه‌تامین اجتماعی استان ایلام بیان کرد: در طرح بیمه فراگیر شامل زنان خانه دار؛ دانشجویان، مشاغل کافرمایی و آزاد در سال گذشته در استان ایلام با رشد ۱۰۰ درصدی مواجه بودیم.

تابانی اضافه کرد: تعداد کل افراد بیمه شده اصلی در سال ۱۴۰۰ در استان ایلام ۱۰۰ هزار و ۷۲۷ نفر بوده که این رقم در سال گذشته به ۱۱۰ هزار و ۲۶ نفر رسیده که از رشد ۹ درصدی برخوردار است.

وی گفت: تعداد بازنشسته های استان ایلام در سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۶ هزار و ۸۳۹ نفر بوده که این تعداد در سال گذشته به ۱۹ هزار و ۷۲۶ نفر رسیده که از رشد ۱۳ درصدی برخوردار است.

مدیرکل بیمه تامین‌اجتماعی استان ایلام بیان کرد: جمعیت تحت پوشش بیمه‌تامین اجتماعی در استان ایلام در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۸۶ هزار و ۵۳۹ نفر بوده که این میزان در سال گذشته به ۳۱۱ هزار و ۹۰۲ نفر رسیده که رشد هشت درصدی برخوردار است.

وی گفت: تعداد کل کارگاه‌های تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی در استان طی سال ۱۴۰۰، تعداد هفت هزار و ۹۶۸ کارگاه بوده که این تعداد در سال گذشته به هشت هزار و ۳۵۹ کارگاه رسیده و از رشد پنج درصدی برخوردار است.

استان ایلام دارای ۱۲ شهرستان با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت است.

کد خبر: 61419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =