۳۱ خرداد آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات مهارت نوجوانان زنجان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات ملی مهارت ویژه نوجوانان گفت: ۳۱ خرداد آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات مهارت نوجوانان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا انصاری با بیان اینکه دومین دوره مسابقات ملی مهارت نوجوانان در رده سنی ۱۴ تا ۱۶ سال، با مشارکت وزارت آموزش و پرورش، سازمان مدارس آزاد و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود گفت: این مسابقات در دو مرحله انتخابی و کشوری که مرحله انتخابی به صورت آنلاین از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ تیرماه سال جاری و مرحله کشوری به صورت حضوری و پروژه محور از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ آبان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان بیان کرد: گروه هدف دومین مسابقات مهارت نوجوانان، نوجوانان رده سنی ۱۴ تا ۱۶ سال دوره اول متوسطه شامل پایه‌های هفتم، هشتم و نهم هستند که در رشته‌‎های برنامه‌نویسی کامپیوتر، برنامه‌نویسی موبایل، طراحی صفحات وب، طراحی گرافیک و طراحی معماری با نرم افزار AutoCad به رقابت می‌پردازند.

انصاری با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی در سنین نوجوانی موجب پیشرفت نوجوانان در مسیر شغلی می‌شود، افزود: ضروری است ضمن ایجاد فضای شور و نشاط برای کودکان و نوجوانان، زمینه را برای کسب مهارت آنان فراهم کنیم تا آنها با مهارت و تخصص فردایی بهتر را برای خود رقم بزنند.

نوجوانان علاقمند به شرکت در این مسابقات می‌توانند از طریق لینک https://skills.irantvto.ir/news/jsc ثبت نام کنند.

کد خبر: 60965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =