تحویل ۱۵۲ واحد مسکونی معلولان در خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به تفاهم‌نامه بنیاد مسکن با بهزیستی استان، از تحویل ۱۵۲ واحد مسکونی به معلولان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مراسم افتتاح نمادین یک واحد مسکونی معلولان (خانواده دو معلول) در ادامه سفر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن به خراسان جنوبی روز سه‌شنبه در روستای حاجی‌آباد از شهرک‌های اقماری بیرجند برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: تلاش داریم دست محرومانی که توانایی ساخت مسکن را ندارند، بگیریم و در ساخت این واحدهای مسکونی برخی نهادها از جمله سازمان بهزیستی هم با ما همکاری داشته‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی هم در ادامه گفت: طی تفاهم‌نامه بنیاد مسکن با بهزیستی استان در سال ۱۳۹۴، احداث ۱۵۷ واحد مسکونی برای خانواده‌های دو معلول و بیشتر در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۱۵۲ واحد احداث و تحویل متقاضیان شده است.

قاسم تنها با بیان اینکه زیربنای واحدهای مسکونی ۸۴ متر مربع است گفت: برای ساخت این واحدها ۴۰ میلیون تومان تسهیلات، ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از بنیاد مسکن، ۳۵ میلیون تومان کمک بلاعوض از بنیاد مستضعفان و ۱۹ میلیون تومان هم توسط بهزیستی پرداخت شده است.

کد خبر: 60718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =