سرپرست وزارت صمت مدیرعامل ایمیدرو را تغییر داد

در شرایطی که حدود دو هفته از سرپرستی مهدی نیازی در وزارت صمت می‌گذرد، وی اولین تغییرات را در این وزارتخانه رقم زده و مدیرعامل ایمیدرو را تغییر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مدیر سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمدرو) که طبق سنوات اخیر در سمت معاون وزیر صمت نیز بوده، تغییر کرده و امیر خرمی‌شاد جایگزین وجیه‌الله جعفری شده است.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که مهدی نیازی حدود دو هفته پیش به دنبال استیضاح و رای نیاوردن فاطمی امین در مجلس به‌عنوان سرپرست وزارت صمت انتخاب شد و طبق قانون دولت تنها به مدت ۱۰۰ روز می‌تواند در یک وزارتخانه از سرپرست استفاده کند و پس از این مدت باید وزیر جدید معرفی و پس از گرفتن رای اعتماد از مجلس مشغول به کار شود.

مدیرعامل جدید ایمیدرو کیست؟

مهدی نیازی در حکمی، امیر خرمی‌شاد را که تا پیش از این، معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی ایمیدرو بوده است را جایگزین وجیه‌الله جعفری کرده و به سمت رئیس هیات عامل این سازمان (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) و معاون وزیر صمت برگزیده است.

وجیه‌الله جعفری از آذر ماه ۱۳۹۹ با حکم وزیر صمت وقت (علیرضا رزم‌حسینی) تاکنون، رئیس هیات عامل ایمیدرو و معاون وزیر صمت بوده است.

خرمی‌شاد نیز از خرداد ماه ۱۳۹۹، با حکم حسین مدرس خیابانی (سرپرست وقت وزارت صنعت، معدن و تجارت) به عنوان عضو هیات عامل ایمیدرو این سازمان منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه امروز (یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه) در محل ایمیدرو برگزار می‌شود.

کد خبر: 60131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =