چاپ رایگان مقالات تخصصی در فصلنامه تأمین اجتماعی

معاون پژوهشی و فناوری موسسه‌عالی پژوهش تأمین‌اجتماعی با اعلام خبر انتشار فراخوان دریافت مقالات گفت: این موسسه از علاقه‌مندان و پژوهشگران سراسر کشور برای تولید، ارسال و چاپ رایگان مقالات خود در فصلنامه تخصصی‌تأمین اجتماعی دعوت به عمل می‌آورد.

ربابه جوادی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین با اشاره به محورهای سه‌گانه فراخوان دریافت مقالات این موسسه افزود: رشد تولید و مهار تورم، سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی و نیازسنجی مسائل سازمان به عنوان محورهای اصلی فراخوان تعیین شده‌اند.

او ادامه‌داد: بررسی‌ و پیمایش‌ در زمینه راهکارهای موثر در حل مسائل سازمان‌تأمین‌اجتماعی‌ در رشته‌های‌تخصصی بیمه، اقتصاد، اقتصادسلامت، حقوق‌عمومی‌واجتماعی، سیاستگذاری رفاه‌ و تأمین‌اجتماعی، مدیریت، حکمروایی ‌و فناوری و مطالعات بین‌رشته‌ای اثرگذار بر سازمان تأمین اجتماعی نیز می‌تواند موضوعات قابل‌تأملی برای فعالیت‌های پژوهشی علاقه‌مندان باشد.

جوادی‌چاپ‌رایگان مقالات را یکی از امتیازات فصلنامه‌تخصصی‌تأمین‌اجتماعی خواند و در بیان اهداف این فصلنامه افزود: توسعه‌کمی وکیفی پژوهش، تقویت‌یافته‌های علمی و تحقیقاتی و چاپ مقالات علمی - تخصصی در کوتاه‌ترین زمان داوری از اهداف عمده این فصلنامه است.

معاون پژوهشی و فناوری موسسه‌عالی پژوهش تأمین‌اجتماعی گفت: مدیران، کارشناسان، پژوهشگران، اساتیدو دانشجویان فعال در حوزه تأمین‌اجتماعی‌و موضوعات مرتبط می‌توانند از طریق وب‌سایت فصلنامه به نشانی http://qjo.ssor.ir/ مقالات خود را برای چاپ در این فصلنامه ارسال کنند و همچنین پست الکترونیک lotfi.f@ssor.ir مدیر اجرایی‌فصلنامه و داخلی ۱۱۳ شماره تلفن ۸۸۷۵۳۲۴۵ پاسخگوی پرسش‌های مخاطبان در این زمینه است. ‌

کد خبر: 59768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =