برگزاری جشنواره قدردانی از نخبگان جامعه کار و تولید آذربایجان شرقی

تقدیر از کلرپارس و سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار و از واحدهای نمونه تجلیل شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تیپیکو، حسین فتحی، مدیر کل اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان در حاشیه برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: همزمان با ایام دهه فجر سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان برگزار شد که در این جشنواره ۳۴۷ ثبت نام صورت گرفته بود.

وی افزود: ۳۰ مورد به مرحله داوری رسید که عمدتا واحد های نمونه استان هستند که از بین آنها ۶ کارگر نمونه و ۴ کارگر نمونه بسیجی و فعال استان و گروه‌های کاری نمونه انتخاب شدند.

مدیر کل اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان درباره شاخص‌های این جشنواره بیان کرد: کارفرمایانی که برای شادی و نشاط کارگران در جهت افزایش بهره‌وری تلاش می‌کنند، مورد تحسین و تجلیل قرار گرفتند.

فتحی در پایان گفت: خوشبختانه باوجود پیچیدگی‌های فراوانی که در واحدهای تولیدی وجود دارد، روز به روز پیشرفت‌های فیزیکی در استان مشاهده می‌شود.

محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو نیز در حاشیه این مراسم گفت: در ایران پس از دفاع مقدس مهم‌ترین اقدامات کشور در زمینه تولید است و مقام معظم رهبری سال‌هاست که با نام‌گذاری هر سال با عنوان تولید به ارزش این موضوع اشاره می‌کنند.

وی ادامه داد: دوران پس از جنگ دوران تولید است و امروزه دنیا در حال کنش و واکنش است که در همین زمینه مولفه‌های زیادی وجود دارد.

کد خبر: 57842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =