بازسازی انقلابی را با شعار "شستا پای کار انقلاب" آغاز خواهیم کرد

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی گفت: امروز در ۴۴ امین سالگرد انقلاب با صدای بلند اعلام می‌کنیم که شستا بازسازی انقلابی را شروع خواهد کرد کما اینکه شروع کرده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در جمع کارگران شرکت کاشی سعدی و در حاشیه آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت دهه فجر گفت: در ۴۴ امین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به کوری دشمنان دیرپای این نظام، هر سال شاهد ظهور و بروز دستاوردهای متنوع و روزآمد در جریان انقلاب اسلامی و با دستان مبارک و مقدس کارگران و همه آنهایی که دل در گرو پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی دارند، هستیم.

وی با اشاره به برگزاری آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کارخانه‌های تابعه شستا به صورت همزمان افزود: این روزها یادآور نعمت بزرگی به نام امام خمینی (ره)، انقلاب و دستاوردهای انقلاب است.

بازیان با اشاره به اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی تشریح کرد: روزی از همه ما خواهند پرسید که از این نعمت‌هایی که در دستان ما و نسل‌های پس از انقلاب قرارداده شده بود چگونه مراقبت کرده و توشه گرفتیم. باید بدانیم اگر شاکر این نعمات بودیم روز به روز این نعمت بر ما افزون خواهد گشت و اگر کفران نعمت کردیم قطعا بدانیم که عذاب سراغمان خواهد آمد. وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران، این ملت رشید، این جاودانه تاریخ در عصر ما نشان دادند که جزو آن دسته شاکرین هستند.

وی ادامه داد: درسده‌ها و دهه‌ها و هزاره‌های گذشته بعد از ولایت و امامت ائمه معصومین علیهم السلام، در عصر غیبت خیلی ازعلما، بزرگان، مومنین و آنهایی که دل در گرو اهتزاز پرچم لااله الا الله داشتند چشم انتظار دوره‌ای همچون زمانه‌ای بودند که حکومت اسلامی تشکیل شود و براساس منویات قرآن و سیره و سنت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و برپایه حب ائمه اطهارعلیه السلام‌ این حکومت حکمرانی کند. این توفیق برای ملت ما حاصل شد.

مدیر عامل شستا افزود: درورد و سلام می‌فرستیم به روان پاک امام راحل، امام عزیزمان که هرچقدر شاکر وجود نعمت ولایت و امامت ایشان باشیم در عصر حاضر نتوانستیم نخواهیم توانست که شکر این نعمت را به جا آوریم. خداوند متعال را شاکریم که امروز خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله‌العالی) سکان این کشتی را به سوی فتح و فلاح و رستگاری، در دستان پرغیرت و غرور خودشان دارند و این ملت و مسلمین رو رهبری می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز اهتزاز پرچم در واقع احترام به خون آنهایی است که افتادند تا این پرچم نیفتند. امروز تعظیم و تکریم جان‌هایی است که به نفس افتادند تا تولید ما، اقتصاد، فرهنگ، سیاست و دیانت ما به نفس نیفتد. اهتزاز پرچم نماد و نشانه ای است برای اقتدار، ماندگاری و برای جاودانگی این ملت بزرگ، ملتی که امام رحمت الله فرمودند: همچون ملتی در عهد رسول خدا هم نبوده است.

بازیان با اشاره شعار شستا پای کار انقلاب اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از یک دهه از کلیدواژه هایی با محور تولید و اقتصاد در نامگذاری سال استفاده فرمودند. ایشان با توجه به ضرورت و اهمیت توجه به امور اقتصادی مخصوصا تولید، توصیه و فرامین‌شان را در این راستا قرار دادند. خطاب این جملات، خطاب این کلیدواژه ها من و شما هستیم. شما در خط تولید و بنده در ستاد. افراد دیگری در صف، در کوی و برزن، در جغرافیای رنگین کمانی این نظام و انقلاب به پهنای ارزشمند کشور اسلامی ایران، شبانه و روز دارند تلاش می‌کنند. پای کار انقلاب بودن یعنی پای کار اسلام بودن، یعنی پای کار قرآن بودن. سعی کنیم این پای کار بودن را همیشه حفظ کنیم. ذهنمون فکرمون عملمون قلممون و قدممون همه پای کار انقلاب باشیم. اگر اینگونه باشیم سرباز این نظام هستیم. اگر اینگونه باشیم به خیل شهیدان می پیوندیم. اگر پای کار انقلاب باشیم رستگار می‌شویم.

مدیرعامل شستا افزود: امروز انقلاب بیش از هر زمانی نیاز به پای کار بودن و مجاهدت دارد. رهبر معظم انقلاب فرمودند: کارگری و کار مقدس است و کارگر عنصر مقدسی است. من و شما کارگر این نظام هستیم وبه این کارگری افتخار می‌کنیم. خیلی ها این توفیق را ندارند که پای کار انقلاب باشند و از کشتی این نظام پیاده شدند. نتوانستند خادم و خدمت گذار باشند و این توفیق از آنها سلب شد اما از خداوند متعال میخواهیم که در این ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی این توفیق از من و شما سلب نشود.

وی بیان کرد: این کارخانه چرخش با دست شما می‌چرخد. با دست ارزشمند کارگرهای ما مدیران و کارمندان ما می‌چرخد. باید تلاش کنیم تا روز به روز شکوفایی و امیدواری بیشتری را حاصل کنیم. بازسازی، نوسازی و رو پیش رفتن، این‌ها امید بخش است.

بازیان با اشاره به رویکرد تحولی در شستا گفت: شستا به دنبال پای کار بودن در ذیل نظام است‌ امروز بازسازی انقلابی در سالگرد انقلاب هدف ما است. امروز در ۴۴ امین سالگرد انقلاب با صدای بلند اعلام می‌کنیم که شستا بازسازی انقلابی را شروع خواهد کرد کما اینکه شروع کرده است. همه بایستی پای کار انقلاب هرجایی که هستیم هر تلاشی هرمسئولیتی داریم باید در آن مسئولیت مجاهدت کنیم.

آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کارخانه‌های تابعه هلدینگ های ۹گانه شستا در سراسر کشور به صورت همزمان و با حضور مدیران و کارگران در ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزارشد.

کد خبر: 57651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =