برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی بازنشستگان همکار تأمین‌اجتماعی

هفتمین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی"طرح مهتران" در بخش بازنشستگان همکار سازمان با برگزاری اختتامیه بخش بانوان و معرفی ورزشکاران برتر و اهدای مدال نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، این دوره مسابقات ورزشی پس از وقفه‌ای به سبب شیوع بیماری کرونا؛ در سال‌جاری در دو بخش بازنشستگان همکار و بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان در شیراز برگزار می‌شود.

مسابقات بخش بازنشستگان همکار سازمان تأمین‌اجتماعی این المپیاد ورزشی، از ۱۶ تا ۲۳ دی‌ماه سال جاری در دو گروه آقایان و خانم‌ها در استان فارس و به میزبانی اداره‌کل تأمین‌اجتماعی این استان برگزار شد.

در مسابقات بخش بازنشستگان همکار که هفدهم دی‌ماه با حضور ۵۰۰ ورزشکار از ۳۰ استان کشور در قالب تیم‌های آقایان و بانوان در شیراز برگزار شد، زنان در رشته‌های دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون و شنا و آقایان در فوتبال، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی و دارت در مقابل حریفان قرار گرفتند و در پایان از ورزشکاران برتر تقدیر شد.

شرکت‌کنندگان در مسابقات این مرحله، برگزیدگان رقابت‌های ورزشی در سطح استان‌ها بودند که پیش از این و پس از برگزاری مرحله مقدماتی این المپیاد به عنوان نفرات برتر هر استان جواز حضور در مسابقات مرحله نهایی را به دست آورده بودند.

مسابقات بخش بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی (بازنشستگان کارگری) این المپیاد ورزشی، در نیمه دوم بهمن‌ماه و به میزبانی استان یزد برگزار خواهد شد.

هفتمین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی"طرح مهتران" در بخش بازنشستگان همکار سازمان به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های این سازمان با حضور احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها، محسن تقیانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، حسین امیری‌طلب مدیر خدمات رفاهی، ابراهیم کشاورز مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان فارس و سعیده حسینی نماینده حوزه زنان و خانواده سازمان در امور تربیت‌بدنی برگزار شد.

کد خبر: 57126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =