رئیس‌جمهور: بخش مهمی از جنگ ترکیبی در حوزه اقتصادی است

رئیس جمهور در جمع فعالین اقتصادی گفت: دشمن جنگ اقتصادی ایجاد کرده و بخش مهمی از جنگ ترکیبی علیه کشور در حوزه اقتصادی است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از تاصیکو، مدیر عامل شستا و تاصیکو در نشست ویژه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی خراسان جنوبی با حضور رئیس‌جمهور در خراسان جنوبی شرکت کردند.

در این نشست رئیس جمهور بیان کرد: اصرار بر انجام کار، رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور و تسهیل در صادرات باید به دست افسران اقتصادی این میدان انجام شود.

وی ادامه داد: دشمن جنگ اقتصادی ایجاد کرده و نمی‌خواهد ما به قله‌ها برسیم و موفق شویم لذا به انواع مختلف کارشکنی می‌کند.

رئیسی گفت: مساله معادن مهم است و اقتصاد معدن در کشور می‌تواند تولید قدرت و ثروت کند، تولید قدرت فقط به موشک نیست بلکه یک بعد از تولید قدرت کارهای تولیدی و کارآفرینی است.

در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی، وزرای مسکن و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طبس سفر کردند و مدیران عامل شستا، تاصیکو و زغال سنگ طبس میزبان دولت بودند.

بازدید از پلی کلینیک تامین اجتماعی، زیارت حرم ابن موسی کاظم علیه سلام، شرکت در شورای اداری شهرستان طبس و شرکت در نشست فرصت های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی خراسان جنوبی با حضور رئیس جمهور، معاون اجرایی، وزرای کشور، صمت، اقتصاد، مسکن و شهر سازی، نیرو و… از جمله برنامه های ابرهیم بازیان مدیرعامل شستا و امیرحسین نادری مدیر عامل تاصیکو بود.

در شورای اداری طبس که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رعیتی معاون وزیر، فرماندار و امام جمعه طبس تشکیل شد، مدیرعامل شرکت زغال سنگ طبس، نمایندگان صنوف کارگری، نماینده شرکت‌های دانش بنیان، رئیس شورای شهر و … به بیان نظرات و مطالبات خود پرداختند.

در حاشیه این جلسه امیر حسین نادری مدیر عامل تاصیکو با حضور در جمع کارگران کزغال از نزدیک به بررسی وضعیت معیشتی و صنفی آنها پرداخت. از نکات قابل توجه برخورد دوستانه و محبت آمیز میزرا علی شجاعی کشاورز زحمت کش طبسی با امیرحسین نادری بود که ضمن قرائت شعری، برای خدمت گزاران نظام دعا کرد و مورد تفقد مدیر عامل تاصیکو قرار گرفت.

در نشست با رئیس جمهور فرصت‌ها و ظرفیت های موجود در زمینه معدن (زغال سنگ) توسط ابراهیم بازیان بیان شد که با استقبال رئیس جمهور مواجه شد.

ابراهیم رئیسی در این مورد گفت: مساله معادن مهم است و اقتصاد معدن در کشور می‌تواند تولید قدرت و ثروت کند، تولید قدرت فقط به موشک نیست بلکه یک بعد از تولید قدرت کارهای تولیدی و کارآفرینی است.

کد خبر: 56330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =