امضای تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی با شهرداری تهران

تفاهم‌نامه تامین واحد مسکونی در پایتخت فی‌مابین مجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ارتش، سپاه، فرماندهی انتظامی و مجموعه خصوصی برنا تهاتر ایرانیان با شهرداری تهران به امضا رسید.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در این جلسه با اشاره به اهمیت تامین مسکن برای مردم گفت: موضوع مسکن یکی از مسائل اصلی کشور است. امروز شاهد هستیم اراده خوبی در دولت سیزدهم برای ایجاد و تامین مسکن برای آحاد مردم وجود دارد در حالی که این امر در سال های اخیر با تاخیر هشت ساله روبرو بوده است.

وی افزود: مجموعه شستا به واسطه در اختیار داشتن زیر ساخت های لازم از جنس املاک از یک طرف و از طرفی دیگر داشتن شرکت های تولیدی و تامین کننده های مولفه‌های مختلف و مورد نیاز در صنعت ساختمان و همچنین دارا بودن دانش و تکنولوژی ساخت و ساز صنعتی در جایگزینی با ساخت و ساز سنتی می‌تواند در این مهم نقش آفرینی کند.

مدیرعامل شستا با اشاره به اهمیت حمایت شهرداری در انجام تفاهم نامه تشریح کرد: اهتمام شهردار محترم تهران نشان از عزم جدی در به سرانجام رساندن تفاهم نامه ها است. در مدیریت شهری و در موضوع ساخت مسکن اگر این حمایت و اهتمام وجود نداشته باشد قطعا امکان پیشرفت ساخت و ساز در زمان بندی مشخص وجود ندارد. امیدواریم این نگاه مدیریتی در دیگر سازمان ها که در موضوع مسکن فعالیت دارد بتواند مشوق باشد.

کد خبر: 55430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =