موضوع خرابکاری اخیر در خبر صدا و سیما با جدیت در حال بررسی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که رییس سازمان صدا و سیما در پاسخ به سوالاتی درباره خرابکاری اخیر در حوزه خبر سازمان مطرح کرد که این موضوع با جدیت در سازمان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور جبلی رئیس سازمان صدا و سیما و معاونانش گفت: در این جلسه آقای جبلی گزارشی از اقدامات این سازمان در جریان تحولات اخیر اجتماعی و امنیتی روزهای گذشته ارائه کرد. بر اساس این گزارش، صدا و سیما تلاش کرده تا حد ممکن در مورد موضوع خانم مهسا امینی شفاف سازی کند همچنین درباره تلاش جریان های معاند ضد انقلاب برای سوء استفاده و ایجاد فضای اغتشاش و بی ثباتی در کشور اقداماتی را صورت داده است.

وی ادامه داد: معاون سیاسی سازمان صدا و سیما نیز گزارشی درباره برنامه‌های سازمان در حوزه خبری و سیاسی ارائه کرد و تاکید داشت که صدا و سیما تلاش می‌کند افکار مختلف جامعه را پوشش دهد.

عموئی در پایان اظهار کرد: نمایندگان در خصوص عملکرد صدا و سیما نکاتی را بیان کردند. همچنین سوالاتی در خصوص خرابکاری اخیر در حوزه خبر سازمان مطرح شد که آقای جبلی گفت که این موضوع با جدیت در سازمان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

کد خبر: 54970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =