تشریک مساعی جهانی برای گذار از چالش‌های تامین‌اجتماعی

مجمع جهانی تامین‌اجتماعی (WSSF) از ۲۴ تا ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ (دوم تا ششم آبان ۱۴۰۱) در مراکش، برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسا، این مجمع جهانی که توسط انجمن بین‌المللی تامین‌اجتماعی (ISSA) هر سه سال یکبار برگزار می‌شود، مهمترین رویداد بین‌المللی در حوزه تامین‌اجتماعی است که بیش از هزار شرکت‌کننده از ۱۵۰ کشور، از جمله وزرا، مدیران، مدیران ارشد و کارشناسان بین‌المللی را گرد هم می‌آورد تا در مورد آخرین تحولات، یافته‌ها و چالش‌های پیش‌روی نظام‌های تامین اجتماعی به بحث و تبادل نظر بپردازند.

مجمع سال ۲۰۲۲ از یک نظر بسیار حائز اهمیت و کلیدی است چراکه دو سال پس از اینکه همه‌گیری کووید-۱۹ پاسخ‌های بی‌سابقه‌ای را در تامین اجتماعی ایجاد کرد، فرصتی منحصربه‌فرد برای بررسی درس‌های آموخته‌شده و تاثیر طولانی‌مدت بحران فراهم می‌کند.

دیگر موضوعات مهم در دستور کار مجمع این دوره، ارائه یک گزارش جهانی جدید توسط ایسا در مورد اولویت‌های تامین‌اجتماعی، تحلیل استراتژی‌های تامین‌اجتماعی در چارچوب تحولات جدید، تغییرات سریع بازار کار، تغییرات جمعیتی، پیشرفت‌های سریع تکنولوژیکی و ارائه آخرین نوآوری‌ها در حوزه تامین‌اجتماعی خواهد بود.

در این دوره جایزه اتحادیه بین‌المللی تامین‌اجتماعی برای دستاوردهای برجسته در حوزه تامین‌اجتماعی به سازمان‌های برتر اهدا خواهد شد.

همچنین در کنار این مجمع، سی‌وچهارمین مجمع عمومی ایسا، سی‌ونهمین جلسه شورای این اتحادیه و همچنین انتخابات رئیس، خزانه‌دار و کمیسیون کنترل و نظارت ایسا برگزار خواهد شد.

کد خبر: 54292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =