مجموعه ای خادم ، کار و پاسخگو هدف ما در سازمان است

مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در مراسم معارفه سرپرست جدید گروه فناوری اطلاعات ؛بودجه و تحول اداری گفت : بر آنیم تا مجموعه ای خادم ،کارا و پاسخگو داشته باشیم  و برای این مهم به همراهی و همکاری تمام همکاران سازمان نیاز داریم .

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران؛ در این مراسم حسن بابائی ضمن اعطای حکم انتصاب حنانه نبوی سرپرست جدید گروه فناوری اطلاعات ؛بودجه و تحول اداری از زحمات مژگان اتابکی سرپرست اسبق این واحد نیز قدردانی کرد.

حسن بابائی با بیان اینکه واحد فناوری اطلاعات و بودجه از مهمترین بخش های یک سازمان برای توسعه و پیشرفت ،رسیدگی به مسائل معیشتی کارکنان و الگو سازی برای اداره سازمان است ،گفت : اگر این واحد به خوبی و به نحو مطلوب اداره شود بخش زیادی از مشکلات مالی سازمان حل و فصل خواهد شد.

وی ضمن تشکر از خانم حنانه نبوی برای قبول مسئولیت سرپرست فناوری اطلاعات، بودجه و تحول اداری از وی درخواست کرد تا برابر مقررات و ضوابط و رعایت همه جهات شرعی و اعمال هماهنگی و تعامل لازم با واحد ها و سازمان های ذیربط نسبت به انجام و پیگیری امور مربوط به مسئولیت خود با دقت هر چه بیشتر عمل نماید.

نبوی در این مراسم با اشاره به وضعیت بودجه سازمان گفت : برای عبور از چالشها و رفع مشکلات موجود نیاز است تا کلیه همکاران این واحد با تشریک مساعی و درک صحیح مسائل و شناسایی دقیق چالش ها ، راهکارهای نوینی برای حل مسائل واحد پیدا کنند.

وی تاکید کرد بر آنیم تا مجموعه ای خادم ،کارا و پاسخگو داشته باشیم و برای این مهم همراهی و همکاری تمام همکاران سازمان لازم است.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی حامد ویس کرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، حنانه نبوی به سمت سرپرست فناوری اطلاعات، بودجه و تحول اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران منصوب شد.

کد خبر: 54122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =