ارزیابی عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان آغاز شد

تیم بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، صبح امروز با حضور در سنندج، بازرسی های دوره ای خود را آغاز کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری مدیر کل کار استان در جلسه توجیهی تیم بازرسی با کارشناسان و روسای اداره کل، با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) که ناظران و بازرسان "عیون" نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: توسعه سازمانی، پویایی، انجام خدمات شایسته و رضایتمندی مردم در نظارت های مستمر وجود دارد و باید بازرسی از ادارات، سازمان ها و ارگان های دولتی را به عنوان یک فرصت نگاه کرد.
پیشکاری یکی از حیاتی ترین ارکان یک مدیریت سالم را وجود نظارت کامل خواند و گفت: تحقق اهداف یک سازمان در گرو نظارت است تا نواقص و مشکلات هویدا و آشکار گردد.

در این نشست بهروز لطفی معاون دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت کار و مسئول تیم بازرسی نیز  با بیان اینکه هدف از بازرسی، بهبود عملکرد و توسعه سازمانی است، نیروی های انسانی را مهمترین سرمایه های وزارت کار خواند و گفت: همسویی کارکنان با سیاست های وزارت از مهمترین اهداف تیم بازرسی و ارزیابی عملکرد است.

لطفی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه در بازرسی ها از تجربیات همکاران و کارشناسان استفاده خواهد شد، اظهار داشت: شرایط و منابع هر استان را در ارزیابی های دوره ای مد نظر قرار خواهیم داد.

کد خبر: 53920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =