لزوم پیگیری جدی سهم اشتغال مردم استان را در حوزه صنعت

بانک های استان در حوزه فعالیت های تولیدی با پرداخت تسهیلات این حوزه را مورد حمایت قرار دهند مشکلات آنان را گره‌گشایی کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشر؛ نماینده مردم شهرستانهای بوشهر، گناوه و دیلم در جلسه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته تعاون گفت: مردم عزیز در استان بوشهر و مسئولین گرامی در استان بوشهر کسانی هستند که اعتقادی زندگی میکنند و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

عکس
جمهیری افزود: همراهی با نظام شان را در هر دوره ای به اثبات رسانده اند وسابقه طولانی مبارزه با استعمار و استکبار را داشته اند و در این راه شهدای داده‌اند. لذا مردم این استان مردمی هستند که شایسته توسعه و پیشرفت جامعه خود هستند.
وی ادامه داد اگر بخواهیم یک استان توانمند که پتانسیل های بالقوه فراوانی در آن است پیشرفت را در آن حاصل کنیم باید مدیران کارشناسانه تر و با برنامه ریزی دقیق تر به این معنا توجه کنند و هم افزایی و همگرایی و وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
جمیری نماینده مردم شهرستانهای بوشهر، گناوه و دیلم به ایران کرد: مشکل جامعه ما امروز بیکاری است و مهمترین ماموریت ما این است اشتغال مردم توجه کنیم.
جمیری اضافه کرد: اشتغال می تواند از بروز آسیب های اجتماعی زیادی جلوگیری کند.
وی اظهار داشت: همه ی مسئولین استان باید سهم مردم استان را در حوزه صنعت دنبال کنیم و حساسیت به این موضوع به خرج دهیم.
جمهیری تصریح کرد: آموزش های فنی حرفه ای و مهارتی در استان بوشهر باید پیدا کند و متناسب با نیاز صنعت نیروی ماهر پرورش دهیم.
جمهیری گفت: بانک های استان در حوزه فعالیت های تولیدی با پرداخت تسهیلات این حوزه را مورد حمایت قرار دهند مشکلات آنان را گره‌گشایی کنند.
جمهیری از بانک‌ها خواست که گردش مالی آن ها باید به سود مردم استان تمام شود.
نماینده مردم شهرستانهای بوشهر، گناوه و دیلم در پایان با اشاره به اینکه تعاون یک کار بسیار ارزشمند است، گفت: توسعه ای که با یک تمهیداتی در استان در حال انجام است جای بسی خوشحالی دارد.

کد خبر: 53797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =