افق سرمایه‌گذاری در منطقه به همکاری دستگاه های دولتی بستگی دارد

بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با حضور در منطقه ماکو از شرکت های تابعه شستا در این منطقه بازدید کرد

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به همراه معاونین و مدیران عامل هلدینگ‌های تابعه شستا در سفری دو روزه با حضور در آذربایجان غربی از شرکت‌ها و پروژه‌های این منطقه بازدید به عمل آوردند.

در روز اول این سفر مدیرعامل شستا با حضور در شرکت دامداری ارس دام ارشام از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صنایع عمومی شستا بازدید و از نزدیک در جریان امور قرارگرفت.

بازدید از زمین پروژه کشت علوفه ۱۰۰۰ هکتاری در ماکو برنامه بازدید دیگر مدیرعامل شستا در این روز بود.

بازیان در این بازدید با اشاره یه ظرفیت‌های منطقه در توسعه پروژه دامداری و همچنین کشت علوفه گفت: در صورت همکاری دستگاه‌های محلی در تخصیص تسهیلات، با تکمیل فاز دوم شرکت دامداری ارس آرشام با حدود ۷۵۰ راس دام دوشا، ظرفیت آن تا دو برابر افزایش می‌یابد.

وی در ادامه در بازدید از زمین ۱۰ هزار هکتاری کشت علوفه در ماکو افزود: این زمین نیز زیر نظر شرکت فکا بوده و بی‌تردید توسعه پایدار از طریق کشاورزی در این منطقه حاصل می‌شود و از سوی دیگر این بخش علاوه بر اشتغال‌زایی منطقه می‌تواند به تولید محصولات کشاورزی مرتبط با مصرف در دامداری کمک کند.

بازیان تاکید کرد: کشت و کار باید در بلندمدت در دستور کار قرار گیرد و در صورت فراهم بودن موقعیت نسبت به توسعه آن اقدام شود.

شرکت دامداری ارس دام آرشام که زیرنظر شرکت فکا از شرکت‌های تابعه شستا است که  در سال ۹۷ ثبت شده و از سال ۹۸ نیز عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت ۱۱۶ هکتار آغاز شده است.

همچنین با انتقال هزار راس تلیسه مولد در مهر سال ۹۹، فاز اول این مجموعه به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر تعداد کل دام‌های موجود یک هزار و ۵۰۰ راس است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر است که تا پایان سال بتوان با تکمیل سالن، تعداد ۸۰۰ راس دام مولد دیگر را نیز به این مجموعه انتقال دهد.

شرکت خاک چینی با هم‌افزایی درون گروهی می‌تواند بازار خود را احیا کند/ از ظرفیت تفاهم نامه امضا شده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استفاده شود

تاکید بر توسعه بازار محصولات صنعت ساختمان

بازیان مدیرعامل شستا در ادامه بازدیدهای خود از شرکت‌های تابعه شستا، به مرند رفته و از شرکت خاک چینی بازدید کرد.

مدیرعامل شستا در این بازدید که با حضور اعضای هیت مدیره شرکت خاک چینی و همچنین حضور داود عباسی فرماندار ویژه مرند همراه بود، با اشاره به لزوم توجه به هم‌افزایی درون گروهی در بین شرکت‌های تابعه شستا گفت: تمام شرکت‌ها باید با دقت ظرفیت‌های موجود را بررسی و از پتانسیل‌ها بهترین بهره را بگیرند. شرکت خاک چینی به عنوان تولید کننده محصولات مورد استفاده از صنعت ساختمان باید در هم‌افزایی با هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه شستا بازار خود را احیا و توسعه دهد.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گردهمایی مدیران شستا تشریح کرد: امضای این تفاهم‌نامه نامه فرصتی مناسب برای نقش آفرینی شرکت خاک چینی و کسب بازارهای جدید است.

بازیان همکاری دستگاه‌های محلی را در این خصوص مغتنم دانست و افزود:اگر فرماندار محترم مرند ظرفیت‌های منطقه را برای حضور فعال خاک چینی در ارائه  محصولات فراهم سازد قطعا به نفع مردم منطقه خواهد بود.

کد خبر: 51994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =