بکارگیری معتادان بهبود یافته در طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام نیاز شرکت های تعاونی مسکن فعال طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زاهدان، تعدادی از معتادان بهبود یافته که دارای مهارت هستند بکارگیری می‌شوند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ حامد آرامش در نشست با علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: پیرو برگزاری جلسه اخیر کمیته صیانت از اشتغال بهبود یافتگان استان، بزودی با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بر اساس اعلام نیاز شرکت های تعاونی مجری طرح نهضت ملی مسکن، تعدادی از معتادان بهبود یافته که دارای مهارت فنی هستند، مشغول بکار خواهند شد.

وی اظهار داشت: این فرایند همچنان با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت و در مرحله بعد بر اساس اعلام نیاز یکی از شرکت های تولیدی، اشتغال تعدادی دیگر از این افراد محقق می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: نداشتن شغل یکی از مهم ترین مشکلات بهبود یافتگان از اعتیاد است و عامل مهمی در بازگشت آنان به اعتیاد به شمار می‌رود.

آرامش گفت: همه باید در تغییر نگاه جامعه به این افراد تلاش کنیم، چرا که در صورت طرد شدن معتادان بهبود یافته و بی توجهی به آنها، زمینه آلوده شدن مجدد به اعتیاد و آسیب های اجتماعی وجود دارد.

وی بیان کرد: سال گذشته با کمک کارآفرینان و خیران نیک اندیش استان، ۸۰ نفر از معتادان بهبود یافته در بخش های مختلف مشغول بکار شدند و این مهم امسال با جدیت ادامه دار خواهد بود.

کد خبر: 51641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =