مدیرکل تعاون استان البرز با جمعی از صنعتگران شهرک صنعتی کوثر دیدار کرد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان شهرک صنعتی کوثر اشتهارد با محوریت تعاونی های تامین، همفکری تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تازه تاسیس و موضوعات اشتغال و کارگری و کارفرمایی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه آنلاین ظهر پنج شنبه دوم تیر ماه، جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان شهرک صنعتی کوثر اشتهارد و مدیران واحدهای جدید تولیدی با عبدالله دارایی در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان دیدار و مباحث مربوط به حوزه های آموزش، تامین نیروی انسانی و همچنین مباحث مرتبط به تعاونی های تامین صنعتگران پرداختند.

عبدالله دارایی ضمن تقدیر و تشکر از حضور ارزشمند صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های موجود در بخش های تعاونی های تامین و خدمات پشتیبانی در سرعت بخشیدن به خدمات گفت: ماهیت موضوعات صنعت و تولید ایجاب می کند امورات با سرعت بیشتری دنبال شود تا با مدیریت خود صاحبان صنایع، مباحث مربوط به حمل و نقل، ساخت و ساز جاده ای و تامین نیازهای نیرو و خدمات پشتیبانی پیگیری کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه تصریح کرد: هم بستر های قانونی تاسیس تعاونی ها و هم معاونت های اشتغال و روابط کار در این اداره کل آماده همکاری و همفکری در موضوعات مربوط به مباحث این جلسه خواهند بود.

 
شایان ذکر است عمده مسایل و مشکلات مطرح در این جلسه مربوط به حمل و نقل، تامین نیرو و مسکن کارگری بود که با توجه به راه اندازی چند واحد تولیدی در ماه های آینده و نیاز به تامین ۳ هزار نفر نیروی انسانی نسبت به صدور مجوز کاریابی در شهرک صنعتی کوثر اشتهارد، مقرر شد هماهنگی های بیشتری برای کمک به صاحبان صنایع از سوی اداره کل اقدام شود.

گفتنی است در این جلسه معاونین تعاون، اشتغال و روابط کار حضور داشتند و به پرسش های صنعتگران و تولیدکنندگان پاسخ دادند.
 

کد خبر: 51306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =