بازرسی و نظارت موجب حل مشکلات و ارتقای سطح تعاملات بین دستگاهی می شود/ تذکرات بازرسان را هدیه ای برای ارتقای عملکرد می دانیم

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در جلسه جمع بندی؛ بازرسی ۵ روزه هیات بازرسی وزارت مردم از بخشهای مختلف اداره کل کار کرمان گفت : تذکرات بازرسان وزارت متبوع همانند هدیه ای برای پیشرفت اداره کل محسوب می شود و مدیریت این اداره کل سعی دارد با تمام توان اجرایی و کارشناسی خود سطوح توانمندی نیروی انسانی، فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف را با جدیت پیگیری و ارتقا دهد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در جلسه جمع بندی؛  با بیان اینکه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، شفاف سازی، اطلاع رسانی به موقع، بهبود و اصلاح فرایندها، سنجش اعتماد مراجعان، نحوه رفتار با ارباب رجوع و ارائه خدمات غیرحضوری در جهت تسهیل کار و سرعت و دقت در انجام کار جزء اصلیترین امور این اداره کل است گفت:  شایسته سالاری و پاسخگو بودن را از مهمترین موضوعات مورد تأکید؛ ریاست جمهوری آیت ا... رئیسی است و در این زمینه لازم است مدیران اشراف کامل به حوزه کاری خود در بحث شفاف سازی امور، سلامت اداری و تسلط و اشراف کامل بر قوانین داشته باشند.
در این جلسه اردشیر انصاری سرپرست گروه بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با بیان اینکه هدف؛ بازرسی های وزارت مردم از ادارات کل، ارتقاء سطح عملکرد ادارات و حل مشکلات استان‌ها و بازنگری فعالیتهای ادارات کل و تقویت رابطه ستاد و صف است گفت : این امر به شناسایی موانع و آمادگی بیشتر در پیشبرد اهداف ادارات نقش مهمی ایفا می‌کند و در این راستا از مدیران کل استانها انتظار می رود در کنار ارزیابیهای کلی وزارتخانه نسبت به آسیب شناسی معضلات استان و شناسایی گلوگاههای آسیب زا در عملکرد سازمان خود نیز اقدام نمایند.

در این جلسه ۳ ساعته که با حضور تیم بازرسی وزارت مردم و مدیران و مسؤلان اداره کل برگزار شد، هر یک از بازرسان به تفصیل، نقاط قوت، مشکلات و کاستیهای موجود در هر بخش را بیان نمودند.  

کد خبر: 51300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =