تمدید مهلت ثبت‌نام در پیشخوان مجازی بهزیستی تا ۱۰ تیر

خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور برای بهره‌مندی از معافیت تعرفه آب، برق و گاز، حداکثر تا ۱۰ تیرماه با مراجعه به پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی کشور به نشانی https://sam.behzisti.net نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از سازمان بهزیستی کشور، براساس بند ک تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مبنی بر اینکه «وزارتخانه‌های نفت و نیرو موظف هستند تعرفه آب، برق و گاز مشترکین خانوارهای کشور را بگونه‌ای اصلاح کنند که با رعایت مناطق جغرافیایی کشور، تعرفه مشترکین کم‌مصرف خانوارهای محروم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی کشور برابر صفر، تعیین شود»، خانوارهای تحت پوشش باید ضمن مطالعه راهنما، حداکثر تا ۱۰ تیرماه با مراجعه به پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی کشور به نشانی https://sam.behzisti.net نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

در همین راستا سامانه تیکتینگ https://ticketing.behzisti.gov.ir آماده پاسخگویی به سوالات، مشکلات و ابهامات همکاران و متقاضیان تحت پوشش خواهد بود.

بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۰، مددجویان دو نهاد حمایتی کمیته امداد و سازمان بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف هستند.

در طرح معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز الگوی مصرف تعیین شده است و پرداخت قبوض تا الگوی مصرف تعیین‌شده رایگان است و استفاده مازاد از الگوی مصرف مشمول هزینه خواهد شد که مددجو ملزم به پرداخت آن است.

کد خبر: 51271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =