تمامی بانوان سرزمینمان می‌توانند بدون اشتغال تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گیرند

تمامی دختران بالای ۱۸ سال و بانوان با حداکثر ۵۰ سال سن در تمام نقاط روستایی و شهری می‌توانند از طریق انعقاد قرارداد بیمه زنان خانه‌دار از خدمات و پوشش های درمانی و مستمری بازنشستگی تامین اجتماعی پس از احراز شرایط قانونی بهره مند گردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی، سید محسن نظام خیرآبادی با اشاره به اینکه طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی با هدف گسترش پوشش بیمه‌ای به اقشار مختلف اجرایی شده است، اظهار داشت : در بیمه زنان خانه دار، بانوان گرامی می‌توانند یکی از سه نرخ ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصد دستمزد انتخابی با دامنه تعهداتی متنوع این خدمت را به اختیار انتخاب و با ایجاد سابقه از طریق بیمه پردازی، با احراز شرایط لازم سن و سابقه، از انواع مستمری‌های بازنشستگی، بازماندگان و ازکارافتادگان استفاده کنند.

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: امکان تداوم برخورداری از پوشش‌های درمانی تحت تکفل همسر، بهره‌مندی همزمان از مستمری بازماندگان و انتخاب مبنای حقوقی و نرخ قرارداد برای افراد بر اساس میزان سن و سابقه نزد سازمان از ویژگی‌های این بیمه است.

وی یادآور شد: برای انعقاد این بیمه نیاز به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی یا کارگزاری‌ها نبوده و از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان به نشانی es.tamin.ir این امر میسر است.

کد خبر: 51153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =