اففتاح بخش شیمی درمانی بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی اصفهان

در راستای خدمت رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی و دیگر مراجعین بیمارستان دکتر غرضی، بخش شیمی درمانی این مرکز با 18 تخت فعال یک نفر نیروی پزشک فوق تخصص آنکلوژی و دو نفر نیروی پرستار راه اندازی شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان در خصوص این بخش اظهار داشت: این بخش که در شیفت صبح مشغول ارائه خدمت به بیماران است با هدف تامین فضایی آرام برای بیماران و افزایش رضایتمندی مراجعین افتتاح شد.
دکتر اعتصام پور افزود: در این بخش پس از مراجعه به پزشک و انجام اقدامات اولیه تشخیصی و تشخیص نیاز بیمار به کموتراپی توسط پزشک معالج و پس از ارزیابی اولیه مدارک و مستندات بیمار دریافت و در قالب پرونده در بخش نگهداری می شود، سپس داروها طبق دستور پزشک تهیه شده و در طول مدت دریافت دارو مراقبت علایم حیاتی و واکنش های احتمالی نسبت به دارو به عمل می آید و آموزش های پس از ترخیص، رژیم غذایی، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا و پمفلت آموزشی مرتبط با بیماری هنگام ترخیص به بیمار ارائه می شود.
لازم به ذکر است با افزایش تعداد مراجعین این بخش در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمت به بیماران خواهد بود.
وی در ادامه طی افتتاح مرکز پژوهش دیجیتال گفت: در راستای راه اندازی مرکز آموزش و پژوهش دیجیتال در این بیمارستان، تجهیزات ساختاری و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری، از جمله استقرار 4 دستگاه کامپیوتر با تجهیزات لازم، اتصال اینترنت و نصب سیستم کتابخانه بهاور و Up to Date تامین شد و هم اکنون مرکز پژوهش دیجیتال، آماده بهره برداری است.
دکتر اعتصام پور با حضور در مرکز مخابرات از سیستم  VOIP (Voice Over Internet Protocol) سیستم انتقال صدا بر بستر اینترنت این بیمارستان نیز رونمایی کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: این سیستم جایگزینی برای سیستم های قدیمی آنالوگ است که از طریق آن می توان مکالمات صوتی، تصویری، پیام های کوتاه و غیره را با سرعت مطلوب اینترنت و بر بستر شبکه های داخلی مراکز و سازمان های مختلف در تمامی نقاط جهان که به اینترنت دسترسی داشته باشند فراهم شود.

کد خبر: 44376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =