چهار مرکز درمانی در استان بوشهر در حال ساخت است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در دیدار با استاندار گفت: در حال حاضر چهار مرکز درمانی درمانگاهی در شهرهای خورموج، دیلم، جم و دلوار در حال احداث است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این نشست دکتر سیدجواد رکاب پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به پروژه‌های توسعه‌ای درمان تامین اجتماعی استان گفت: در حال حاضر چهار مرکز درمانی درمانگاهی در شهرهای خورموج، دیلم، جم و دلوار در حال احداث است و دو مرکز درمانی دیگر نیز در شهرهای اهرم و شبانکاره در دست اقدام است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: هم اکنون با تلاش و کوشش مجموعه درمان تامین اجتماعی استان و حمایت‌های سازمان صد تخت توسعه ای در واحدهای درمانی مستقر و آماده بهره‌برداری است که در نتیجه آن رشد 37 درصدی تخت های فعال را شاهد خواهیم بود.
احمد محمدی زاده استاندار بوشهر نیز بر لزوم توسعه و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت درمان استان و حل مشکلات درمانی مردم تاکید کرد.
وی توسعه تخت های بیمارستانی و ایجاد مراکز درمانی جدید تامین اجتماعی را گامی ارزنده برای رفع نیازهای درمانی استان برشمرد و گفت: قطعاً در اخذ مجوز توسعه و احداث مراکز درمانی زحمات و تلاش های فراوانی صورت گرفته که می طلبد با جدیت و تعجیل در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ها دغدغه های درمانی مردم استان هر چه سریعتر بر طرف شود.
محمدی‌زاده ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کادر درمان برای درمان بیماران کرونایی گفت: شرایط مطلوب و موجود در مبارزه با کرونا حاصل جانفشانی و ایثار عزیزانی است که به مثابه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جانانه در راه سلامت هم وطنان تلاش کردند.

کد خبر: 43977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =