ثبت‌نام ۵۱ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۵۱ هزار و ۵۰۰ نفر در این استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - کردلو گفت: از ۲۸ مهر تا ۲۵ دی ماه امسال بیش از ۵۱ هزار و ۵۰۰ نفر (با احتساب مجردین بالای ۲۳ سال) در استان زنجان، در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند.

او با بیان اینکه زنجان، بیشترین تعداد ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن در استان را به خود اختصاص داده است، می گوید: بیش از ۳۸ هزار  نفر در این شهرستان برای طرح نهضت ملی ثبت‌نام کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان از ثبت‌نام ۴ هزار نفر در ابهر خبر داد و گفت: مابقی ثبت‌نام‌ها هم مربوط به شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر است.

کردلو با تأکید بر اینکه ثبت‌نام مجردین بالای ۲۳ سال به بالا هم در طرح نهضت ملی مسکن از ۲۰ دی آغاز شده است، می گوید: ثبت‌نام تا ۲۰ بهمن‌ماه ادامه دارد.

به گفته رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان پالایش متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان آغاز شده و برای تشکیل پرونده هم به متقاضیان واجد شرایط پیامک ارسال می‌شود تا به کارگزاری‌ها مراجعه کرده و مدارک خود را تکمیل کنند.

او با بیان اینکه سقف تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به بانک‌ها ابلاغ شده است، می گوید: پرداخت این تسهیلات برای برخی از پروژه‌ها در دست انعقاد قرار داد است و سقف تسهیلات برای مرکز استان زنجان ۳۵۰ میلیون تومان و برای ابهر و سایر شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر ۳۰۰ میلیون تومان و برای روستاها ۲۵۰ میلیون تومان است.

کردلو بااشاره به اینکه تسهیلات در ۴ مرحله با درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود، گفت: ۱۰ درصد پی و فونداسیون، ۴۰ درصد پایان اسکلت و سقف،۲۵ درصد پایان سفت‌کاری و ۲۵ درصد هم در مرحله پایان نازک‌کاری تسهیلات پرداخت می‌شود.

کد خبر: 43907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =