آغاز ثبت‌نام ناشران خارجی در نمایشگاه کتاب تهران

ثبت‌نام ناشران و نمایندگی ناشران خارجی برای حضور در «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» از چهارشنبه پانزدهم دی‌ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، ثبت‌نام ناشران و نمایندگی ناشران خارجی برای حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از چهارشنبه پانزدهم دی‌ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت ۵ روز تا یک‌شنبه نوزدهم دی‌ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

ناشران و نمایندگی ناشران خارجی متقاضی حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. گفتنی است مبنای عرضه کتاب‌ها از سال ۲۰۱۷ به بالا خواهد بود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نیمه اول بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در یک نگاه

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال راهی برای حمایت از ناشران و بازار کتاب کشور بود و با استفاده از تجربیات حضور در نمایشگاه‌های مجازی برگزار شده توسط دیگر کشورها نظیر نمایشگاه بزرگ کتاب فرانکفورت، این رویداد فرهنگی در ایران به شکل مجازی برگزار شد.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بیش از یک هزار ناشر حضور داشتند و بیش از ۱۰۰ هزار عنوان کتاب برای عرضه در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران ارائه شد. همچنین ۱۸۰ ناشر خارجی با ۲۰ هزار عنوان کتاب و ۱۴۲ نهاد فرهنگی و آژانس ادبی در بخش رایت‌سنتر نیز در این نمایشگاه حضور داشتند. هزینه ارسال کتاب‌ها نیز از سوی شرکت پست جمهوری اسلامی برای همه مخاطبان رایگان اعلام شده بود.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، از یکم تا دهم بهمن ۹۹ برگزار شد.

کد خبر: 42475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =