حرکت کاروان خودرویی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در قم

کاروان خودرویی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، عصر یکشنبه در سطح شهر قم به حرکت درآمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، محل تجمع این کاروان خودرویی در میدان معلم، جنب امامزاده احمدابن‌قاسم(ع) بود؛ خودروهای شرکت‌کننده در این کاروان، به تصاویر شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و محسن فخری‌زاده، پرچم‌های سرخ‌رنگ که بر روی آنان شعار یا فاطمه زهرا(س) و عکس شهید سلیمانی نقش بسته بود و پرچم‌های مشکی یا حضرت فاطمه(س) مزین شده بودند.

شرکت کنندگان در ابتدای مسیر شعارهای یا زهرا(س)، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سردادند و پس از قرائت دعای فرج امام زمان(عج) مسیر خود را به سمت مسجد مقدس جمکران شروع کردند و از آن‌جا به خیابان های مختلف سطح شهر ادامه دادند.

این برنامه به همت اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک قم و مرکز افق امامزاده علی‌ابن‌جعفر(ع) برگزار شد.

مدیر امامزاده علی‌ابن‌جعفر(ع) شهر قم در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی توسط خادمان این امامزاده برنامه ریزی شده است.

عباس کرم بخش افزود: بر اساس اطلاع رسانی انجام شده، بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو در این کاروان خودرویی حضور داشتند و از میدان معلم حرکت شروع شد و پس از عبور از خیابان معلم، میدان بسیج (هنرستان)، بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران رفتند و از آن جا هم خودروها به چهار گروه تقسیم شده و به نقاط گوناگون شهر حرکت کردند.

امامزاده علی‌ابن‌جعفر(ع) شهر قم در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان) جنب گلزار شهدا قرار دارد.  

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد (پایتخت عراق)، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند؛ این حمله با نظارت و دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری وقت آمریکا انجام شد.

کد خبر: 42078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =