ضرغامی: رئیس‌جمهوری دستوراتی برای حل مشکلات صنایع‌دستی صادر کرد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از دستور رئیس‌جمهوری برای رسیدگی به مشکلات حوزه صنایع‌دستی خبر داد و گفت: قرار شد با وزیران فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بیمه هنرمندان صنایع‌دستی هماهنگی انجام دهم.

به گزارش آتیه آنلاین، سیدعزت الله ضرغامی با اشاره به جلسه روز چهارشنبه (۲۴ آذر) هیات دولت در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: امروز در جلسه دولت، از مصائب حوزه صنایع‌دستی کشور گفتم و (آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی) رئیس‌جمهوری محترم هم ضمن تایید، دستورات موکدی صادر کردند.

‏وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: قرار شد با آقایان حجت‌الله عبدالملکی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی) وزرای محترم در مورد ⁧‫بیمه‌‬⁩ آنان هماهنگی کنم.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اواخر هفته گذشته (۱۸ و ۱۹ آذر) در سفر دو روزه به اصفهان ضمن بازدید از بازارچه صنایع دستی حسن‌آباد در جوار میدان نقش جهان و کارگاه‌های تولید و فروش صنایع‌دستی هنرهای‌سنتی و دیدار با هنرمندان این حوزه، درباره مشکلات صنفی، تامین مواد اولیه و بیمه آنان گفت‌وگو کرد و قرار شد مسائل و مشکلات این حوزه را پیگیری کند.

کد خبر: 39363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =