تدریس مجازی سودمند نیست

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر ضرورت بازگشایی مدارس، تصریح کرد: توجه به این مسئله که بتوانیم نسلی را برای آینده کشور پرورش دهیم، بسیار اهمیت دارد و تربیت دانش‌آموزان از طریق تدریس مجازی فراهم نمی‌شود.

همایون سامه‌یح نجف آبادی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با بازگشایی مدارس که موافقان و مخالفان برخی از مسئولان را در پی داشته است، افزود: بنده موافق بازگشایی مدارس بوده و هستم. برخی مسئولان با اظهارات متناقض توپ را به زمین دیگری می‌اندازند؛ اما توجه به این مسئله که بتوانیم نسلی را برای آینده کشور پرورش دهیم، بسیار اهمیت دارد.

وی عنوان کرد: مشکل کرونا همواره با ما خواهد بود و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که تا چند سال دیگر قرار است که این معضل به طور کلی حذف و رفع شود؛ بنابراین باید خود را با شرایط جدید وفق دهیم.

تدریس مجازی سودمند نیست

نماینده کلیمیان و عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تدریس مجازی به هیچ عنوان سودمند نیست و سبب می‌شود تا برخی از دانش‌آموزان از زیر بار درس شانه خالی کنند. همچنین ایجاد نظم و انضباط در تدریس مجازی میسر نمی‌شود و از طرفی نحوه تدریس و امتحانات درسی روش مناسبی ندارد.

سامه‌یح نجف آبادی با اشاره به اینکه تمامی دروس اعم از عمومی و خصوصی باید حضوری برگزار شود بیان کرد: موضوع مهم دیگر در بازگشایی مدارس، مسئله تربیت دانش‌آموزان است که امر بسیار مهمی است؛ لازم است به «روابط‌عمومی» دانش‌آموزان توجه ویژه داشت که این مسائل به حضور دانش‌آموزان در مدارس بازمی‌گردد.

مرگ و میر کرونایی بین کودکان کمتر است

وی اظهار کرد: والدین نگران بیمار شدن فرزندان‌شان هستند؛ اما باید توجه داشته باشیم که حتی بدون تزریق واکسن اگر به کرونا مبتلا شوند احتمال مرگ‌ومیر و بستری شدن کودکان، کم است؛ زیرا بچه‌ها نسبت به ویروس کرونا مقاوم‌تر از بزرگسالان هستند.

کد خبر: 37621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =