تزریق ۱۲۶ هزار دوز واکسن کرونا در ساوه و زرندیه

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: تاکنون ۱۲۶ هزار دوز واکسن در شهرستان‌های ساوه و زرندیه تزریق شده است اما برای تکمیل واکسیناسیون جامعه هدف به ۵۰۰ هزار دوز واکسن دیگر نیاز داریم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، محمود کریمی، با اشاره به آمار واکسن تزریق شده در شهرستان‌های ساوه و زرندیه گفت: تا به امروز ۱۲۶ هزار واکسن تزریق شده این در حالی است که برای واکسیناسیون کل جمعیت هدف به ۵۰۰ هزار دوز واکسن نیاز داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه کارگران جز گروه‌های ریسک پذیر هستند واکسیناسیون صنایع از دوشنبه هفته گذشته آغاز شده است و تا به امروز بیش از ۳ هزار کارگر واکسینه شدند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد: به منظور رفاه حال کارگران و اینکه خدشه‌ای به تولید وارد نشود همکاران دانشکده در قالب تیم سیار در صنایع حضور پیدا می‌کنند و واکسیناسیون کارگران را انجام می‌دهند.

کریمی گفت: سه مرکز تجمیعی در ساوه و یک مرکز تجمیعی در شهر غرق آباد واکسیناسیون انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند به این مراکز برای دریافت واکسن مراجعه کنند، واکسیناسیون روستایی نیز با حضور گروه‌های سیار در این مناطق در حال انجام است.

کد خبر: 27780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =