پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز خبرنگار

وزیر بهداشت در پیامی، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار را تبریک گفت و تاکید کرد که «برای آگاه ساختن مردم از بیماری نوپدید و ویروس ناشناخته، لازم بوده تا حقیقت و واقعیت بی کم و کاست و با نهایت راستی و درستی در دسترس همگان قرار گیرد و این چنین شد که خبرنگاران به‌عنوان سفیران آگاهی بخشی در دل حادثه حاضر شدند تا رسالت خویش را ابلاغ کنند و حدیث روشنگری را عینیت بخشند.»

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، متن پیام دکتر سعید نمکی به شرح زیر است:

«به نام خداوند جان و خرد

خداوند بلند مرتبه در کتاب آسمانی خود از خبری بزرگ سخن می‌گوید و جبرئیل امین، امانت دار و رساننده این خبر عظیم است.

شاید در روزگار ما نیز بتوان بحران همه گیری کرونا را باید نبائی عظیم نامید. عمق و وسعت این حادثه چنان بزرگ است که گویی رستاخیز برپا شده است.

برای آگاه ساختن مردم از بیماری نوپدید و ویروس ناشناخته، لازم بوده تا حقیقت و واقعیت بی کم و کاست و با نهایت راستی و درستی در دسترس همگان قرار گیرد و این چنین شد که خبرنگاران بعنوان سفیران آگاهی بخشی در دل حادثه حاضر شدند تا رسالت خویش را ابلاغ کنند و حدیث روشنگری را عینیت بخشند.

اکنون بیش از یک سال و نیم از این واقعه می گذرد. اصحاب رسانه و خبرنگاران، دوشادوش مدافعان سلامت برای حفظ جان مردم این مرز و بوم تلاش می‌کنند و دانایی می‌بخشند.

در آستانه هفدهم مرداد ماه و روز گرانسنگ خبرنگار با یادکردی از شهیدان خبرنگار، فرصت نیکویی است تا تلاش‌ها و زحمات اصحاب قلم و رسانه، خبرنگاران و روزنامه نگاران میهن را پاس بداریم و آثار ارزشمندشان را ارج نهیم.

از این رو با ادای احترام به صاحبان قلم، روز خبرنگار را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند لوح و قلم، برای همه این عزیزان سلامت و سعادت مسالت دارم.»

کد خبر: 24545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =