پلمب 35 نانوایی بهدلیل تعطیلی در روزهای ابتدایی جنگ
رئیس اتاق اصناف تهران از پلمپ 35 نانوایی به دلیل تعطیل کردن مغازه در ابتدای جنگ در تهران خبر داد.
۱۴۰۵/۰۱/۰۷ | ۱۶:۰۰کد خبر: 75359
به گزارش آتیه آنلاین حمیدرضا رستگار با اشاره به اینکه امسال واحدهای زودتر از 13 فروردین ماه فعالیت خود را آغار کرده اند، گفت: تمام صنوف آماده ارائه خدمات به مردم هستند و هیچ نگرانی در این بابت وجود ندارد.
به گزارش تسنیم، وی به تخلف 35 نانوایی به دلیل تعطیل کردن مغازه در ابتدای جنگ، افزود: این تعداد واحد متخلف پلمپ شده اند.
رئیس اتاق اصناف تهران با اعلام اینکه آرد مورد نیاز نانوایی ها تا پایان فروردین ماه تأمین در اختیار آنها قرار گرفته است، تصریح کرد: اگر مردم تخلف یا گران فروشی در کالاها مشاهده کردند حتما به 124 یا 135 اطلاع دهند تا برخورد لازم با متخلفین انجام شود.
به گفته رستگار، تمام فروشگاه ها در حال ارائه خدمات به مردم هستند و کمبودی در تأمین کالا وجود ندارد.
در حال بارگذاری...
















