شکایت شهروندان در سامانه فواد نتیجه داد
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از تذکر به ۱۵ مدیر، تشویق ۱۷ نفر و معرفی سه مدیر به کمیته تخلفات اداری بر اساس عملکرد سامانه فواد ۱۲۸ در آبان ماه خبر داد.

براساس گزارش خبرگزاری ایرنا، علاءالدین رفیعزاده با انتشار کارنامه آبان ماه سامانه فواد ۱۲۸ اعلام کرد: در این ماه ۱۹ هزار و ۶۱۲ تماس موفق با این سامانه برقرار شده و دو هزار و ۸۸۲ شکایت مرتبط ثبت شده است.
وی افزود: ۶۸ درصد از این شکایات با رضایت شهروندان حل شده و در بررسیهای انجام شده، ۱۵ مدیر تذکر گرفتهاند، ۱۷ نفر تشویق شده و سه نفر به کمیته تخلفات اداری معرفی شدند.
معاون رئیسجمهور با اشاره به سه رویداد مهم آبان ماه گفت: فعالسازی سامانه فواد برای ایرانیان خارج از کشور، پیوستن شهرداریها و دهیاریهای کرج به سامانه و راهاندازی کلینیک اصلاح فرایندهای معیوب از جمله این اقدامات بوده است.
بر اساس آمار ارائه شده، وزارتخانههای میراث فرهنگی و آموزش و پرورش ضعیفترین عملکرد و وزارتخانههای فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری و امور خارجه بهترین عملکرد را در پاسخگویی به شکایات داشتهاند.
