روز جهانی بازماندگان فقدان ناشی از خودکشی، مرهمهایی کوچک بر یک زخم عمیق
هجدهم نوامبر، روز جهانی بازماندگان خودکشی نامیده شده است؛ افرادی که هم عزیز خود را از دست دادهاند و هم در خشم و غم و حس سرزنش کردن خود گرفتارند. هدف از نامگذاری این روز دسترسپذیر کردن مشاوره قابلدسترس، آموزش عمومی و سیاستگذاریهای یاریدهنده است تا رنج بازماندگان دیده، شنیده و حمایت شود. دکتر امیرحسین جلالی ندوشن، روانپزشک اجتماعی در اینباره توضیح میدهد.
۱۴۰۴/۰۸/۲۷ | ۰۵:۳۶کد خبر: 71841
در حال بارگذاری...

















