خانه‌های بهداشت کارگری برتر تجلیل می‌شوند

همایش ملی تجلیل از خانه‌های بهداشت کارگری برتر، کارفرمایان سلامت محور و کارفرمایان مسئولیت‌پذیر در حوزه پیشگیری و کاهش بیماری کرونا، بعد از ظهر روز دوشنبه یازدهم اسفند ماه، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون با اعلام این خبر بیان کرد: هدف این نشست، تجلیل از خانه های بهداشت کارگری برتر و همچنین کارفرمایان برگزیده در سطح ملی است که  در این شرایط سخت و دشوار، اقدامات پیشگیرانه مناسبی را در زمینه سالم سازی بنگاه اقتصادی و صیانت از نیروی کار خود صورت دادند.

 وی افزود: به سایر منتخبین ملی نیز توسط اعضای شورای هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی استان‌ها، به نمایندگی از طرف وزیر، لوح تقدیر و تندیس همایش اهداء خواهد شد.

صادقی فر افزود: گزارش های فراوانی از استان‌ها داریم که بسیاری از کارفرمایان با وجود همه تنگناها و مشکلات، نه تنها اجازه نداده اند نیروی کار بنگاه تعدیل شود  یا پرداخت حقوق کارگران  به تعویق بیفتد بلکه نسبت به فرصت سازی شغلی و جذب نیروی کار جدید نیز همت گماشته اند.

 صادقی فر بیان کرد: در سال جاری این حوزه معاونت با همکاری مراجع علمی، پژوهشی و آموزشی، موفق به تالیف و انتشار بیش از  ۶۰ عنوان کتاب و بسته آموزشی مرتبط با سلامت کارگران شد که  در پایان همایش با حضور وزیر کار رونمایی خواهند شد.

وی تاکید کرد:  نزدیک ۳ هزار بسته آموزشی برای ۳ هزار بنگاه اقتصادی با رویکرد توانمندسازی بهداشت یاران مستقر در بنگاه های اقتصادی ارسال خواهد شد.

کد خبر: 9785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =