فضای مجازی بلای جا استقلال شده است

اتفاقاتی نظیر تحصن هواداران مقابل مجلس، تنها باعث تضعیف روحیه تیم و استرس دادن به بازیکنان می‌شود. متأسفانه فضای مجازی بلای جان استقلال شده است!

به گزارش آتیه آنلاین، متاسفانه تیم استقلال این روزها حواشی زیادی دارد و همان طور که در اخبار شاهد آن بودیم  در تازه‌ترین اتفاق که این تیم را به حاشیه برده است، این بود که هواداران استقلال با تحصن مقابل در مجلس خواهان حمایت وزارت ورزش از این تیم شده‌اند. روی صحبت من با هواداران استقلال که اینطور دلسوزانه به دنبال بهتر شدن اوضاع تیمشان هستند، است. من میخواهم از آن‌ها بپرسم که مگر دفعات پیش که اعتراض کردند اتفاق خاصی برای استقلال افتاد؟! من با اعتراضات اینچنینی اصلاً موافق نیستم چون ثمره‌ای ندارد. البته هواداران تقصیر ندارند یک عده از افراد که بعید است استقلالی باشند آنها را تحریک می‌کنند و بعد خودشان را کنار می‌کشند و این هواداران اذیت می‌شوند. من میخواهم هواداران تیم استقلال را به آرامش دعوت کنم و به آن‌ها بگویم که اینگونه اتفاقات تنها باعث تضعیف روحیه تیم و استرس دادن به بازیکنان می‌شود. متأسفانه فضای مجازی بلای جان استقلال شده است!

آنچه واقعیت دارد این است که شرایط استقلال اصلاً خوب نیست اما نباید کاری کرد که وضع از این بدتر شود. بازیکنان اگر دچار استرس شوند دیگر نمی‌توانند تمرکز داشته باشند. این درست است که هواداران دلشان با فکری نیست و معتقد هستند که او باید از تیم استقلال برود. اما من فکر می کنم بیشتر از فکری مدیران ضعیف عمل کردند و مشکلات مالی ربطی به سرمربی تیم ندارد. مشکلات مالی بیشترین فشار را به استقلال وارد کرده است. من نمیخواهم درباره بودن و نبود محمود فکری اظهار نظر کنم اما  یک مسأله‌ای وجود دارد که در این زمینه آدم را به فکر فرو می‌برد. استقلال با همین فکری چندین هفته صدر جدول بود اما همان زمان هم مخالف فکری بودند و می‌گفتند باید فکری برود! آنقدر گفتند تا هفته آخر حتی صدر جدول را نیز از دست دادیم. نباید دنبال تخریب باشیم و با تشویق افراد فکر کنیم که به نتیجه می‌رسیم.

مشکل اینجا است که آن زمان هواداران معتقد بودند استقلال خوب بازی نمی‌کند اما مگر پرسپولیس خوب بازی می‌کند؟ کدام تیم در لیگ خوب بازی می‌کند. اصلاً مگر تیم کی‌روش خوب بازی می‌کرد که اینقدر از او حمایت می‌کردند؟! یکی از معضلات تیم این است که گفته می‌شود چند بازیکن استقلال دلشان با فکری نیست و همین مشکل برای این تیم به وجود آورده است! باید خود بازیکنان به زبان بیاورند. چرا الان که تحصن شد نگفتند با فکری مشکل دارند. من فکر می‌کنم اگر استقلال یک آنالیزور خوب داشت شرایطش بهتر می‌شد.

موضوع دیگری که پیرامون استقلال وجود دارد این است که مهدی قائدی هم چند روزی در راستای اعتراض به وضعیت دریافتی هایش در تمرینات استقلال حضور پیدا نکرد، به نظر من خواسته مهدی قائدی بحق است. قایدی مهره بسیار تاثیرگذاری در تیم استقلال است و با این توانایی حق دارد که بخواهد قراردادش را اضافه کنند اما شاید درست بود در این شرایط که استقلال مشکلات زیادی دارد قهر نمی‌کرد  و صبر می کرد که شرایط استقلال به سامان می رسید و کمی در این باره صبوری به خرج می داد.

من فکر می کنم که استقلال بتواند در نیم فصل دوم  بهتر نتیجه بگیرد، مگر تا آخر نیم‌فصل صدر جدول نبود و فقط یک باخت آخر این تیم را از صدر دور کرد. پس می‌تواند نیم فصل دوم نتیجه بگیرد.مشکل استقلال  این است که در کادر فنی این تیم یک بزرگتر ندارد. استقلال یکی مثل کریم باقری می‌خواهد تا بازیکنان را به موقع آرام کند. اینطوری مشکلش حل می‌شود. در نهایت امیدوارم مدیران استقلال کمی به خودشان بیایند و شرایط استقلال را بهبود ببخشند. برای موفقیت در دور برگشت لیگ استقلال پیش از هر چیز به آرامش و مدیریت صحیح نیاز دارد.

مهدی فنونی زاده ، پیشکسوت استقلال

کد خبر: 9644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =