بازدید سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر از 3 مرکز درمانی استان

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از سه مرکز درمانی سرپایی در جنوب این استان بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید جواد رکابپور در بازدید از مراکز درمانی تامین اجتماعی جم، کنگان و دیر از نزدیک روند خدمت رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی را مورد ارزیابی قرار داد.

دکتر رکابپور در بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی امام جواد (ع) جم با اشاره به استیجاری بودن مکان این مرکز درمانی گفت: پیگیری های لازم جهت تسریع در روند احداث درمانگاه جم صورت گرفته و امیدواریم با برطرف شدن موانع کندی پیشرفت احداث این مرکز درمانی در نیمه نخست سال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

دکتر رکابپور گفت: فضای فیزیکی حال حاضر درمانگاه امکان توسعه خدمات درمانی متناسب با بیمه شدگان تامین اجتماعی را نداشته و با راه اندازی مرکز در حال احداث خدمات درمانی این مرکز درمانی نیز توسعه خواهد یافت.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر از پروژه در حال احداث درمانگاه تامین اجتماعی جم نیز بازدید و خواستار تسریع در روند احداث این مرکز شد.

دکتر رکابپور در ادامه بازدید از مراکز درمانگاهی تابعه در جنوب استان از پلی کلینیک بوعلی کنگان و درمانگاه غدیر دیر نیز بازدید کرد.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر ضمن بازدید از این مراکز، با مراجعین در خصوص نحوه خدمت رسانی و رضایتمندی آنان از وضعیت خدمات درمانی گفتگو کرد.

کد خبر: 9612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =