حضور اساتید برجسته بازنشسته در دانشگاه‌ها بلامانع شد

با ابلاغ بخشنامه اصلاح مواد ۹۶، ۹۷ و ۹۸ آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی، ضوابط بازنشستگی اعضای هیات علمی به دانشگاه ها ابلاغ شد و طبق این بخش نامه حضور اساتید برجسته بازنشسته هم در دانشگاه ها بلامانع است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، بخشنامه اجرای اصلاح مواد ۹۶، ۹۷ و ۹۸ آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی برای ضوابط بازنشستگی اعضای هیات علمی به دانشگاه ها ابلاغ کرد.
در این نامه عبدالرضا باقری، رئیس مرکز هیات امنا و هیات ممیزه وزارت علوم خطاب به روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت علوم و وابسته به سایر دستگاه های اجرایی به سوال برخی از روسای دانشگاه ها درباره اصلاح مواد ۹۶، ۹۷ و ۹۸ آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی برای ضوابط بازنشستگی اعضای هیات علمی و تصویب آن در هیات امنای مربوط در راستای اجرای ماده ۱۲۱ آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی پاسخ داده است.

همچنین در این نامه آمده: پیرو بخشنامه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ترتیبی اتخاذ شود تا با رعایت همه جوانب فرهنگی و اعمال تشریفات مرسوم و متعارف، از خدمات ارزنده اعضای هیات علمی بازنشسته تقدیر شایسته به عمل آید و در حد مقدورات امکانات و فضای کافی و مناسب برای حضور استادان شاخص و برجسته بازنشسته در عرصه خدمات علمی در موسسه فراهم شود.


کد خبر: 904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =