سازمان تأمین اجتماعی همواره در ایفای تعهدات به ذینفعان پیشگام است

جلسه هم اندیشی اعضای هیأت مدیره کانون های بازنشستگی استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل و مدیر درمان تأمین اجتماعی، مدیر امور شعب بانک رفاه و مدیریت بیمه آتیه سازان حافظ استان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی همواره در ایفای تعهدات به ذینفعان پیشگام بوده، اعمال افزایش حقوق سالانه و پرداخت تعهدات در چارچوب قانون از جانب سازمان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: متناسب سازی حقوق مرداد ماه سالجاری اجرایی شد.

محمدرضا کارکن، مدیر امور شعب بانک رفاه استان آذربایجان شرقی، از غیرحضوری شدن فرآیند پرداخت تسهیلات به بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و اذعان داشت: با رفع ایرادات و نواقص موجود در سامانه طی ماههای آتی، شاهد تسهیل در ارائه درخواست و اخذ تسهیلات خواهیم بود.

کریم صادقزاده تبریزی، نایب رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، با قدردانی از همراهی مدیران حوزه تأمین اجتماعی استان در راستای احصا، پیگیری و رفع چالش ها و مشکلات جامعه بازنشستگی، را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان به نمایندگی از جامعه بازنشستگی استان، با جدیت پیگیر امور بوده و مطالبات را به مراجع ذیربط منعکس می کند.

در این جلسه، اعضای هیأت مدیره کانون های بازنشستگی استان آذربایجان شرقی، با تأکید بر ضرورت ارتقای معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران، توسعه خدمات بیمه ای، درمانی و بانکی در اقصی نقاط استان به منظور بهره مندی حداکثری و آسان مخاطبین را خواستار و بر پیگیری مطالبات از مجاری قانونی تأکید کردند.

کد خبر: 7951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =